היישר מ-Gamescon: טריילר משחקיות חדש ל-Battlefield 1

מתוך טריילר ל-Battlefield 1 (תמונה באדיבות EA DICE)

לקראת כנס Gamescom 2016 הוציאו Electronic Arts ו-EA DICE טריילר משחקיות חדש למשחק המצופה הבא שלהם, Battlefield 1. משחק היריות מגוף-ראשון אמנם יתרחש במלחמת העולם הראשונה, כלומר התקופה הכי רחוקה עד עכשיו מימינו אנו בכל סדרת Batlefield, אך EA DICE רוצה לשכנע אותנו שלמרות זאת, המשחק לא ירגיש מיושן, אלא להפך – הוא יהיה המשחק המרהיב והמרשים ביותר של המפתחת עד היום.

בטריילר החדש אפשר לראות משחקיות הלקוחה מתוך מנוע המשחק עצמו, עם כל סוגי התחבורה זה לצד זה – מסוסים ועד לקרונות-רכבת שהוחלפו בתותחים על מסילות. בין הרכבים השונים מתרוצצים חיילים עם נשקים הרסניים, בזמן שמטוסים ממטירים פצצות מהשמים ויורים זה בזה במכונות יריה.

אנו רואים שילוב מרענן בין אמצעי לחימה מוכרים לבין תופעות אקזוטיות לחלוטין בסטנדרטים מודרניים, כגון פרשים עם חרבות המסתערים על חיילים משוריינים בפלדה האוחזים ברובי-שרשרת. כל זה מתרחש בסביבה מדברית, ששונה משמעותית מאירופה הקרירה של מלחמת העולם השניה, או הצפיפות של השטח הבנוי שבמלחמות עכשוויות.

בסוף הטריילר מופיעה דמות היסטורית מהמלחמה, לא אחר מאשר טומאס אדוורד לורנס (Thomas Edward Lawrance), המוכר יותר בכינויו “לורנס איש ערב”. ידוע לנו כבר שעלילת המשחק במצב לשחקן-יחיד תסופר מנקודת מבטן של כמה דמויות שונות במיקומים שונים בעולם, כך שניתן לשער בבטחון שאחד מהמיקומים יהיה במזרח התיכון, ולורנס עוד יופיע שם. אם כבן ברית או כאויב, עוד לא ברור.

Battlefield 1 צפוי לצאת ב-21 לאוקטובר הקרוב, ויהיה זמין ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשבים אישיים מבוססי Windows.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים