טריילר משחקיות חדש ל-ReCore מציג אקשן וקרבות בוסים

מיקרוסופט (Microsoft) שחררה טריילר משחקיות חדש ל-ReCore, משחק הפלטפורמה התל-מימדי הבא אותו היא מפיצה. הטריילר שוחרר לקראת תערוכת Gamescom 2016, שתיפתח בקולון (Cologne) שבגרמניה החל מה-18 לחודש.

ReCore הוא משחק פלטפורמה תלת-מימדי העוקב אחר מעלליה של ג’ולי אדמס (Joule Adams), המשוטטת בחורבות של Far Eden, מושבה שלא הצליחה להתרומם וכעת שורצת רובוטים עוינים. ג’ולי נלחמת ברובוטים ומחלצת את הליבות (cores) שלהם, ומשתמשת בהן כדי “להחיות” רובוטים ידידותיים, העוזרים לה במסע שלה לגלות מה קרה ב-Far Eden.

בטריילר המשחקיות החדש ניתן לראות את כל האספקטים המרכזיים של ReCore – קרבות מול סוגים מגוונים של אויבים, שלבי פלטפורמה עם חידות מרחביות אותן צריך לפתור בעזרת שימוש נכון בליבות, וקרבות בוס הדורשים הן מיומנות והן תחכום, תוך כדי שימוש בכלים שונים לפתרון, ברוח משחקי פלטפורמה ותיקים.

אקשן חסר מעצורים וקרבות בוסים
אקשן חסר מעצורים וקרבות בוסים

ReCore מפותח על ידי Comcept, סטודיו אינדי שהוקם על ידי קייג’י אינפונה (Keiji Inafune), יוצא Capcom, ובשיתוף פעולה עם Armature Studio. בראש המשחק עומד מרק פצ’יני (Mark Pacini), שעמד מאחורי סדרת Metroid Prime, ממנה ReCore שואב השראה, כמו גם ממשחקי Mega Man.

הטריילר מתגאה בהכרזת GameSpot כי מדובר ביורש ראוי ל-Mega Man, סדרת משחקי הפלטפורמה המפורסמת – ואכן, כמה עקרונות מרכזיים מ-Mega Man עברו ל-ReCore. למשל: אקשן עוצר נשימה, קטעי פלטפורמה מאתגרים, ובמיוחד הבסת האוייב ושימוש בחלקים שחולצו ממנו. ב-Mega Man היו אלה כלי נשק שאפשר ליטול מהבוס שהובס, ואילו ב-ReCore אלו הן הליבות של הרובוטים העוינים.

המשחק מופץ על ידי מיקרוסופט ויהיה זמין בלעדית לפלטפורמות שלה: Xbox One ומחשבים מבוססי Windows. הוא צפוי להיות זמין לרכישה באירופה (ובישראל) ב-16 לספטמבר, בעוד כחודש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים