הוכרז: LeEco Cool1 Dual – מערך הצילום הכפול מגיע לשוק הביניים במחיר זעום

LeEco Cool1 Dual LeEco Cool1 Dual

אם חשבתם לרגע שטרנד מערכי הצילום הכפולים יישאר נחלתו של שוק הסמארטפונים הגבוה, חישבו שוב: שיתוף פעולה יוצא דופן בעולם המובייל בין צמד היצרניות הסיניות LeEco ו-CoolPad הניב מכשיר חדש בשם Cool1 Dual שמביא עימו את מערך הצילום הכפול ישירות לשוק הבינוני יחד עם מפרט טכני לא רע כלל.

המכשיר הצעיר מבית השתיים מציע למשתמשיו בראש ובראשונה מערך צילום כפול הכולל צמד חיישנים ברזולוציית 13 מגה פיקסל כל אחד, כאשר הראשון מבין השניים יהיה מונוכרומטי שילכוד את פרטי האובייקט ואילו השני יתמקד בקליטת הצבעים. לטענת LeEco, התמונות שיצולמו ע”י שני החיישנים יהיו איכותיות ובהירות יותר ב-20% בהשוואה לצילום ע”י חיישן בודד. יחד עם השניים נמצא פלאש LED בעל שתי טמפרטורות צבע ויכולות צילום וידאו ברזולוציית 4K.

LeEco CoolPad Cool1 Dual 1

 

שאר המפרט של המכשיר כולל מבנה מתכת מלא, מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD, מערכת על שבב מדגם Snapdragon 652 בה משולבות 4 ליבות עיבוד מסוג Cortex-A53 בתדר מירבי של 1.2GHz, ארבע ליבות Cortex-A72 בתדר מקסימלי של 1.8GHz וכן מאיץ גרפי מסוג Adreno 510. יחד עם אלו נמצא 3 או 4 גיגה-בייט זיכרון RAM, רכיב אחסון בסך 32/64 גיגה-בייט ללא אפשרות להרחבה וסוללה בקיבולת 4,060mAh.

על המכשיר תרוץ מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו ועליה יוטמע ממשק המשתמש העצמאי של LeEco. את ה-Cool1 Dual מציעות היצרניות למכירה עבור מחיר הנע בין 1,099 יואן סיני (כ-630 שקלים לפני מיסים) לדגם הבסיסי עם 3GB RAM ו-32GB אחסון. הדגם היקר ביותר, שכולל 4GB RAM ו-64GB אחסון, יתומחר ב-1,699 יואן סיני (כ-975 שקלים לפני מיסים). המכשיר יעלה על מדפי החנויות בסין החל מה-26 באוגוסט.

LeEco CoolPad Cool1 Dual 2


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים