צפו בטריילר ובסרטון גיימפליי מסאות’ פארק: The Fractured but Whole

סאות' פארק

South Park: The Fractured but Whole הוא המשחק הבא המבוסס על הסדרה הקומית סאות’ פארק. כעת, בתערוכת Gamescom 2016 הנערכת בגרמניה, נחשף טריילר חדש למשחק, לצד הדגמת משחקיות בת חמש-עשרה דקות.

The Fractured but Whole ממשיך את הסיפור שהתחיל במשחק הקודם, The Stick of Truth. בסופו הפכו ילדי סאות’ פארק לגיבורי על, אולם תוכניותיו של קארטמן (Cartman) ליצור סרט בהתבסס על דמויותיהם, מפלג את החבורה. במרכז הקונפליקט נמצא רצונם של כמה מהגיבורים ליצור מותג קולנועי משלהם, מה שגורם למלחמת אזרחים בין ילדי העיר. קשה להתעלם מהדמיון הפארודי ל”מלחמת האזרחים” של גיבורי מארוול.

הטריילר הקצר שנחשף בתערוכה מציג את הרקע לסיפור במשחק, ונותן טעימה מיצירתו של גיבור חדש המגיע לשכונה: דמותו של השחקן (אותו אנו נשחק) שהופך לגיבור על. ההומור הוולגרי של סאות’ פארק נמצא כמעט בכל שורה של דיאלוג, לשמחת המעריצים, ובדיבוב המקורי של מאט וטריי פארקר, יוצרי הסדרה. בנוסף, הטריילר מכריז בגאון כי המשחק החדש יכלול הורדה חינמית של המשחק הקודם, The Stick of Truth, למזמינים מראש.

סרטון המשחקיות שהינו ארוך יותר, מציג את תחילת המשחק, בו השחקן פוגש את קארטמן ומצטרף לליגת גיבורי העל. פה אנו מקבלים הצצה נרחבת לסיפור מקורותיו של הגיבור (Origin Story) בעת שקארטמן ממלא עבורינו “דף דמות”, כמו במשחקי תפקידים של שולחן ועט. המשחק נראה דומה מאוד לקודמו, The Stick of Truth, כך שאם אהבתם את הכותר הקודם, כדאי לשים עין על The Fractured but Whole.

South Park: The Fractured but Whole נועד לצאת ב-6 לדצמבר השנה, עבור ה-Xbox One, PlayStation 4 והמחשב האישי (Windows).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים