XIaomi מכריזה על ה-Amazfit, שעון חכם להרפקתנים

שעון חכם Xiaomi Huami AMAZFIT שעון חכם Xiaomi Huami AMAZFIT

תערוכת IFA תערך בברלין בעוד מספר ימים, וכל היצרניות נערכות למבול של השקות וחידושים. היצרנית התורנית היא שיאומי (Xiaomi), המשיקה את ה-Amazfit, שעון חכם בעל יכולת GPS המיועד למיטיבי לכת.

השעון החדש למעשה לא מיוצר בידי Xiaomi, אלא על ידי אחת משותפותיה העונה לשם הואמי (Huami). השעון החדש מציע תצוגה עגולה בגודל 1.34 אינץ’ וברזולוצייה צנועה של 300 פיקסלים מצד לצד, מתחת למכסה המנוע תמצאו מעבד הפועם בתדר 1.2 גיגה-הרץ ולצידו חצי גיגה-בייט של זיכרון פעולה (RAM). בגזרת האחסון תמצאו 4 גיגה-בייט של אחסון פנימי. באופן מפתיע, מערכת ההפעלה אינה Android Wear, אלא מערכת מיוחדת שפותחה בידי Xiaomi ומתממשקת עם אפליקציית סמארטפון.

כיאה לשעון ספורטיבי והרפתקני, ה-Amazfit החדש מציע עמידות בפני מים ואבק בתקן IP57 ומד דופק מובנה. הסוללה הצנועה שמציעה קיבולת של 200 מילי-אמפר\שעה צפוייה לספק עד חמישה ימי שימוש, או יום ורבע כאשר נעשה שימוש ב-GPS. לטענת Xiaomi, בשעון שולב רכיב ה-GPS הראשון אשר מיוצר בתהליך בגודל 28 ננו-מטר, אשר לטענתה מציע יעילות חשמלית יוצאת דופן.

ה-Mi Band 2, שעון חכם פשוט יותר מבית Xiaomi
ה-Mi Band 2, שעון חכם פשוט יותר מבית Xiaomi

השעון החדש מוצע לרכישה בסין במחיר של כ-110 דולר שהם כ-450 שקלים בשקלול מע”מ הדרוש ביבוא אישי של מוצרים מחו”ל. בדומה למרבית מוצרי החברה, סביר להניח שגם השעון החדש לא יושק באופן רשמי מחוץ לגבולות המעצמה האדומה. הישראלים יאלצו להסתפק מאחד מאתרי הרכישות הסיניים, דוגמת Gearbest.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים