HTC מודיעה כי תחשוף מוצר חדש ב-20 בספטמבר, עשויה להציג את סדרת Desire 10

HTC Desire 10 Pro HTC Desire 10 Pro (מקור: Twitter)

יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC בחרה שלא להציג בפנינו סמארטפון חדש נוסף פרט לדגם ה-One A9s במסגרת תערוכת IFA 2016 שמתרחשת בברלין בימים אלו, ונראה כי היא מעדיפה לשמור את אור הזרקורים לעצמה, כאשר היא מודיעה כי ב-20 בספטמבר, יום שלישי, תציג בפני העולם כולו מוצר חדש, שעשוי להתברר בסופו של דבר כסדרת הסמארטפונים לשוק הביניים HTC Desire 10, המקבילה לסדרת הדגל HTC 10.

את ההודעה על ההכרזה הצפויה מוסרת היצרנית במסגרת ציוץ אותו פירסמה דרך חשבון הטוויטר הרשמי שלה. שם היא מצרפת סרטון טיזר קצרצר המציג לשבריר שניה סמארטפון בעל קווי עיצוב זהים לתמונתם המודלפת של מכשירי הסדרה כפי שנחשפו מוקדם יותר ע”י מדליף המובייל אוון בלאס. כחלק מסדרת המכשירים החדשה אנו צפויים לראות שני דגמים שונים בעלי עיצוב דומה אך מפרט שונה בתכלית, בעודם נושאים את השמות Desire 10 Lifestyle ו-Desire 10 Pro.

בשלב הנוכחי לא מפרסמת HTC דבר אודות המכשירים הללו, אם כי על פי דיווחים קודמים יציע ה-Desire 10 Lifestyle מערכת שבבים מבית קוואלקום מדגם שאינו ידוע, זיכרון RAM בנפח 2 או 3 גיגה-בייט, זיכרון אחסון בסך 16 או 32 גיגה-בייט, מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית HD 720P, צמד רמקולים סטריאופוניים בטכנולוגיית BoomSound Hi-Fi יחד עם שבב עיבוד אודיו שיספק סאונד בעומק 24bit, מצלמת 13 מגה פיקסל עם פלאש LED עבור החיישן הראשי וכן חיישן משני ברזולוציית 5 מגה פיקסל. דגם ה-Desire 10 Pro, שמפרטו כלל לא נחשף, צפוי להציע מפרט חזק יותר מזה המוצג כאן.

HTC Desire 10 Pro
HTC Desire 10 Pro (מקור: Twitter)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים