הוכרז: Meizu M3 Max – עם מסך 6 אינץ’, 3GB RAM וסוללת 4,100mAh

Meizu M3 Max Meizu M3 Max

בדיוק בהתאם לשמועות ורגע לפני ההכרזה הצפויה על מכשיר הדגל ה”אמיתי” Meizu Pro 7 / Meizu Pro 6 Plus, חושפת יצרנית הסמארטפונים הסינית מייזו זה עתה פאבלט חדש לסדרת שוק הביניים שלה, הוא ה-Meizu M3 Max, שמצטרף למגוון המכשירים הרחב שחשפה היצרנית מאז החלה השנה הקלנדרית הנוכחית.

ה-M3 Max מגיע כמתחרה הישיר של ה-Mi Max, מקבילו מבית ענקית הטכנולוגיה שיאומי, בעודו משלב מסך בעל שוליים מצומצמים למדי, בגודל 6 אינץ’ וברזולוציית Full HD המכוסה זכוכית בתצורת 2.5D. מבנה המכשיר עשוי ממתכת באופן מלא, תוך שהוא משלב פסי מתכת בוהקים במסגרתו התורמים למראה יוקרתי ומרשים למדי. מצידו הימני נמצא את כפתור הנעילה/כיבוי וכן את כפתורי ויסות הווליום, כאשר בצידו השמאלי תמוקם מגירת כרטיסי ה-SIM.

Meizu M3 Max 2

את כוח העיבוד של המכשיר תספק מערכת השבבים לשוק הביניים Helio P10 הכוללת 8 ליבות עיבוד מדגם Cortex-A53 יחד עם המאיץ הגרפי Mali-T860, כאשר זו תצוות לזיכרון עבודה בנפח 3GB RAM ורכיב אחסון בסך 64 גיגה-בייט, הניתן להרחבה ב-128GB נוספים דרך כרטיס microSD.

מערך הצילום של ה-Meizu M3 Max כולל חיישן ראשי ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם פלאש LED בשתי טמפרטורות צבע, מפתח צמצם f/2.2 ומנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF), בעוד החיישן שנמצא במצלמה הקדמית מגיע ברזולוציית 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0. שאר המפרט כולל חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע בטכנולוגיית mTouch 2.1 המוטמע בכפתור הבית הפיזי וסוללה בעלת קיבולת של 4,100mAh עם יכולות טעינה מהירה.

המכשיר ירוץ על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו ומימדיו יעמדו על 163.4 מ”מ אורך, 81.6 מ”מ רוחב ו-7.94 מ”מ עובי ומשקל של 189 גרם. את ה-Meizu M3 Max תציע היצרנית למכירה בשוק המקומי בסין בצבעים זהב, כסוף, אפור וזהב ורוד, זאת עבור מחיר של 1,699 יואן סיני (כ-965 שקלים).

Meizu M3 Max Side Look


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים