נפרדים בכיף מ-Battlefield 4: כל ההרחבות בחינם לשחקני המחשב והקונסולות

באטלפילד 4

רגע לפני ההשקה של המשחק הבא בסדרת משחקי המלחמה הפופולארית, Electronic Arts מחליטה לפנק את שחקני הכותר הנוכחי, Battlefield 4. בימים הקרובים, השחקנים יוכלו לקבל במתנה את חמשת הרחבות המשחק השונות, שבאופן רגיל מחירן הוא 15 דולרים להרחבה בודדת. בסך הכל, מדובר במתנת פרידה יפה בסף של 75 דולרים.

ההרחבות שמחולקות כעת במתנה הן China Rising, Second Assault, Naval Strike, Dragon’s Teeth, Final Stand. מי שזכאי להוריד את ההרחבות אלו שחקני הקונסולות והמחשב האישי. בפרט, שחקני Xbox 360 ו-Xbox One, שחקני PlayStation 3 ו-PlayStation 4. שחקני המחשב יכולים למצוא את ההרחבות החינמיות בחנות Origin של החברה, בדף On The House.

המבצע יסתיים ב-19 לחודש, כך שאם ברצונכם להנות מההטבה, כדאי להזדרז. ברגע שתורידו את ההרחבות, הן יישארו שלכם גם לאחר תום המבצע. אם אין לכם את המשחק, והשתכנעתם לקנות את Battlefield 4 כדי להנות מההרחבות במתנה, מחירו הינו 20 אירו למחשב האישי, 30 דולרים ל-Xbox One ו-25 דולרים ל-PlayStation 4. לשחקני אקסבוקס, אין צורך בחשבון Xbox Live Gold כדי להנות מההטבה.

המשחק הבא בסדרה, Battlefield 1, צפוי לצאת בחודש הבא (אוקטובר) לקונסולות ולמחשב האישי, והוא יהיה הכותר המשמעותי הבא בסדרת Battlefield. המשחק ינטוש את הלוחמה המודרנית ויחזור לתקופת מלחמת העולם, ואף יכלול תוכן הקשור לסיפורים מפורסמים מהעת ההיא, כמו לורנס איש-ערב.

לחצו כאן להורדת ההרחבות בחינם למחשב האישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים