הודלף: זהו ה-Lenovo Moto M – עם מסך 5.5 אינץ’ ומבנה מתכת מלא

סמארטפון Lenovo Moto M XT-1662 (מקור: TENNA) Lenovo Moto M XT-1662 (מקור: TENNA)

לאחר שמוקדם יותר השנה חשפה לנובו באופן רשמי את סדרת מכשירי הדגל החדשה Moto Z, נראה כי זו מתכננת להציג בקרוב סדרת מכשירים חדשה נוספת שתפנה לשוק הביניים ותקבל את השם המסחרי Lenovo Moto M, כך עולה מתוך מגוון דיווחים שצצו ברשת לאחרונה.

הפרטים הראשונים אודות הסדרה נחשפו כבר בחודש שעבר, אז הופיע באתר משרד התקשורת הסיני TENNA סמארטפון בעל שם הקוד XT-1662. שם, נחשפו תמונותיו של המכשיר (מוצגות בראש הכתבה) כמו גם כל הפרטים אודות מפרטו הטכני. על פי אלו, יגיע ה-Moto M עם מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, מצלמת 16 מגה פיקסל ראשית, סוללת 3,000mAh, מערכת שבבים מדגם MT6755 מבית מדיה-טק המשלבת מעבד בעל 8 ליבות Cortex-A53 בתדר מירבי של 2.0GHz, רכיב אחסון פנימי בסך 32GB ועוד.

סמארטפון מדגם Lenovo Moto M XT-1662 (הדלפה)
Lenovo Moto M XT-1662 (הדלפה)

כעת, דולפות לרשת תמונותיו החיות הראשונות של המכשיר המציגות את אותו מבנה מתכת מלא שהוצג ב-TENNA שאינו אופייני במיוחד למכשירי סדרות Moto השונות. בחלקו האחורי של המכשיר נמצא את מערך הצילום הראשי כמו גם חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע. עוד מאשרת התמונה החיה כי המכשיר ירוץ על גבי אנדרואיד 6.0 מרשמלו, יכיל 32GB אחסון וישלב זיכרון עבודה של 4GB RAM.

מלבד זה, עשויה לנובו להציג מכשיר נוסף לסדרת ה-Moto M שיקבל את שם הקוד XT-1663 ויציע מפרט צנוע יותר הכולל מסך בגודל 4.6 אינץ’, זיכרון 3GB RAM, מצלמת 13 מגה פיקסל ראשית, שבב MT6750 בייצור מדיה-טק המשלב מעבד בעל 8 ליבות Cortex-A53 בתדר מירבי של 1.5GHz ועוד. נכון לרגעים אלו לא ברור מתי מתכננת לנובו לחשוף את צמד המכשירים, אך לאור ריבוי הדיווחים בנושא עשוי הדבר להתרחש בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים