רגע לפני ההכרזה פרטים חדשים אודות Xiaomi Mi5S נחשפים: מערך צילום כפול, מבנה קרמיקה ועוד

האם זהו Xiaomi Mi5S? (הדלפה) האם זהו Xiaomi Mi5S? (הדלפה)

ביום שלישי ה-27 בספטמבר, תכריז אחת מיצרניות הסמארטפונים הבולטות ביותר בשוק המובייל העולמי, שיאומי, על הגרסה המשודרגת והמשופרת למכשיר הדגל שלה, שתקרא בשם Xiaomi Mi5S. כעת, רגע לפני ההכרזה, מתגלה מגוון נרחב של פרטים חדשים אודות המכשיר, המגיעים ממספר מקורות שונים וחלקם אף מבכירי החברה בכבודם ובעצמם.

ראשית, על פי טיזר שהחלה היצרנית להפיץ במהלך הימים האחרונים, ניתן להסיק כי ה-Xiaomi Mi5S יגיע למשתמשיו עם מערך צילום כפול בגבו, כאשר תפקידם של כל אחד מן החיישנים אינו ברור לחלוטין. זמן לא רב לאחר שהופץ הטיזר, חשף אחד ממייסדי שיאומי ונשיא החברה, לין בין, תמונה אשר לכאורה צולמה בעזרת מצלמתו הראשית של ה-Mi5S. התמונה מצורפת מתחת לפסקה זו ומציגה רזולוציה של 8 מגה-פיקסל בלבד. על מנת לצפות בה בגודלה המלא יש ללחוץ עליה.

תמונה שצולמה ע"י ה-Xiaomi Mi5S (מקור: weibo.com)
תמונה שצולמה ע”י ה-Xiaomi Mi5S (מקור: weibo.com)

טיזר נוסף אשר נחשף גם הוא ע”י היצרנית הסינית מעיד על הצגתו האפשרית של דגם ייחודי למכשיר, שיגיע עם מבנה העשוי קרמיקה בגימור של צבע שחור. מחירו של הדגם צפוי להיות גבוה יותר מן הדגמים הסטנדרטים, יחד עם שמו שיסייע לחברה להבדיל אותו משאר מכשירי הסדרה. למעשה, נשיא החברה אף פרסם הודעה שאינה קשורה לנושא בחשבון ה-Weibo שלו, שם נכתב כי המכשיר ממנו פורסמה ההודעה קרוי בשם Xiaomi Mi5S Plus, כך שייתכן וזה יהיה שמו של דגם המכשיר בעל מבנה הקרמיקה.

נוסף על כך, בדיווח של אתר Gizmo China נמסר כי דגם ה-Xiaomi Mi5S Plus יציע אלמנטים משודרגים נוספים, בהם זיכרון אחסון בנפח 256 גיגה-ביט ומסך בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית Quad HD, אשר עשוי להגיע עם שוליים קמורים בתצורת Edge. שאר המפרט של המכשיר כמו גם של דגם ה-Mi5S הסטנדרטי צפויים להציע זיכרון RAM בנפח מקסימלי של 6GB, סוללת 3,490mAh, שבב Snapdragon 821 ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים