הודלף: זהו ה-Xiaomi Mi5S – עם מערך צילום כפול וכפתור בית קפסטיבי

Xiaomi Mi5S (הדלפה) Xiaomi Mi5S (הדלפה)

פחות מ-24 שעות לפני אירוע ההכרזה בו צפויה שיאומי לחשוף את ה-Xiaomi Mi5S, הגרסה המשודרגת למכשיר הדגל הנוכחי שלה, ממשיכים הפרטים אודות המכשיר המתקדם להתאגד והפעם מוצאות דרכן אל הרשת מספר תמונות המתיימרות לחשוף כיצד יראה זה.

על פי התמונות, ניתן לראות כי חלקו הקדמי של ה-Mi5S יראה זהה באופן כמעט מוחלט לאחיו הקטן, אלא שהפעם במקום כפתור הבית הפיזי המלבני יימצא כפתור בית קפסטיבי עגול בעל מסגרת עם תאורה בצבע הכחול הנראה דומה מאוד לכפתור הבית במכשירי האייפון של אפל. מימינו ושמאלו נמצא שני כפתורי ניווט קפסטיביים נוספים, המוארים גם הם באותו הצבע.

בתמונה אחרת נראה חלקו האחורי של המכשיר, שם, כך נראה, נמצא מערך צילום כפול הכולל 2 חיישני צילום יחד עם פלאש LED בעל שתי טמפרטורות צבע. יחד עם תמונה זו, מצאה דרכה אל הרשת תמונה נוספת שהציגה את מערך הצילום הכפול בחלקו השמאלי העליון של המכשיר. אף שאמינות שלל התמונות אינה גבוהה במיוחד, עומד המידע העולה מתוכן בקו אחד מול דיווחים והדלפות קודמות בנושא.

בכל הנוגע למפרטו הטכני, צפוי המכשיר להציע מפרט מרשים למדי הכולל את מערכת השבבים Snapdragon 821, זיכרון RAM בנפח מקסימלי של 6GB RAM, מסך המסוגל לזהות את עוצמת הלחיצה של המשתמש, סוללת 3,490mAh, רכיב אחסון בנפח מירבי של 256 גיגה-בייט ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים