צפו בוידאו: מצב משחק לשחקן יחיד ב-Battlefield 1 ישים דגש על הסיפור האנושי

טוב גם במשחק לשחקן יחיד – Battlefield 1

מאחורי כל כוונת – יש בן אדם“, מכריז אחד השחקנים בטריילר החדש ל-Battlefield 1, המציג קטעים מהקמפיין לשחקן יחיד. נראה כי הפעם DICE, יוצרי המשחק, שמים דגש גדול יותר על מצב המשחק לשחקן יחיד, ומנסים להפוך אותו לחוויה אישית ואנושית יותר מבעבר. מסתמן כי הסיפור יהיה ארוך ומשמעותי יותר משהיה במשחקים הקודמים, ויתרחש על פני שישה פרקים ו-20 משימות. חמישה פרקים מתוארים באתר המשחק הרשמי ומפרטים את המיקומים בהם נוכל לבקר.

הטריילר החדש לסיפור לשחקן יחיד של Battlefield 1 מראה לנו את הסיפורים שמאחורי המלחמה – האנשים הקרובים לנו, שרוצים שנחזור בשלום, האויב שמתחנן לרחמים וגורם לנו להסס. חשוב מכך, הטריילר מעלה את השאלה, מדוע בכלל אנו נלחמים? לקראת סוף הסרטון, אנו רואים שני לוחמים בודדים פוגשים זה את זה בין ההריסות, מכוונים את כלי הנשק זה על זה, אך לא יורים. לרגליהם, גופות של לוחמים נערמו בזמן הקרב. האם בסיטואציה הזו יש מנצחים, או רק שורדים?

מתוך הטריילר לקמפיין לשחקן יחיד - Battlefield 1
מתוך הטריילר לקמפיין לשחקן יחיד – Battlefield 1

הטריילר לא חוסך גם באקשן, ואנו מקבלים הצצה נוספת לכל מה שהכרנו במשחק: טנקים, מטוסים, המון פיצוצים, אש ולהבות. קרבות פנים אל פנים, עם כלי נשק, אבנים וכל הבא ליד, גם הם שם. אם לרגע חשבתם ש-Battlefield 1 יציע קמפיין רגוע לשחקן יחיד, חישבו שנית. עם זאת, מרענן לראות כי לצד כל האקשן DICE ינסו לתת משמעות למעשינו, ומשקל גדול יותר לסיפור לשחקן יחיד. Battlefield בהחלט יכול להרוויח מסיפור נהדר ממלחמת העולם הראשונה.

Battlefield 1 הוא המשחק הבא בסדרת משחקי האקשן המקוונים Battlefield. הכותר החדש ייקח אותנו לימי מלחמת העולם הראשונה, ויגיע ב-21 לאוקטובר ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים