אלו הסמארטפונים שכנראה תעדיפו לייבא מחו”ל בעצמכם

Xiaomi Mi Max Xiaomi Mi Max

רשת האינטרנט מספקת לא מעט תחרות ליבואנים המקומיים ובמקרים רבים מספקות חנויות מקוונות אלטרנטיבה טובה למדי למציאת מוצרים במחירים אטרקטביים שאינם תמיד זמינים בישראל. התחרות ההולכת וגוברת הובילה את חלק מהיבואנים בישראל להתאים עצמם למציאות החדשה וכך אנו זוכים לראות מחירים נוחים יותר בשוק המקומי. אולם הדשא של השכן תמיד ירוק יותר ואם עושים מעט עבודת מחקר אפשר למצוא דילים רבים בחנויות מקוונות בחו”ל, בעיקר באתרים הסיניים.

כדי לנסות ולמצוא מבצעים רלוונטיים, שוטטנו באתר המכירות הסיני GearBest, בו מצאנו עבורכם מספר סמארטפונים היכולים להוות אלטרנטיבות למחירים הגבוהים הקיימים למוצרים זהים או דומים בישראל.

גילוי נאות: הקישורים לעמוד המוצר המופיעים מטה צבועים בחשבון המשתמש שלנו בגאדג’טי. אם אינכם מעוניינים שנקבל עמלה על כל רכישה בפועל של מוצר, אתם יותר ממוזמנים לגשת לאתר GearBest בעצמכם ולחפש את המוצרים המצויינים מטה. העמלה לא מייקרת את המחיר הסופי עבורכם.

לפני שתבחרו אם להתחיל בתהליך ייבוא אישי או לא, נמליץ לעבור על מדריך רשות המסים לייבוא אישי של מוצרים לישראל, על טבלת המיסוי לפי מוצר ואם תרצו, תוכלו להיעזר במחשבון “קנה לי” (לא מחשבון רשמי של רשות המסים) כדי לחשב הערכות לעלויות המסים על מוצרים שתרצו לייבא לישראל.

Xiaomi Redmi Note 3 Pro

את סמארטפון ה-Redmi Note 3 Pro הציגה שיאומי בתחילת השנה, בחודש ינואר. המכשיר מגיע עם מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית תצוגה Full HD ומציע מעבד בעל שש ליבות הפועל בתדר מירבי של 1.8GHz ומורכב משתי ליבות מסוג Cortex-A72 ושתיים נוספות מסוג Cortex-A53. המעבד משולב במערכת-על-שבב Snapdragon 650 מבית קוואלקום לצד המאיץ הגרפי Adreno 510, זיכרון עבודה (RAM) בנפח 2 גיגה-בייט ואחסון על-סך 16 גיגה-בייט. מצלמת ה-Redmi Note 3 Pro הראשית מציעה חיישן 16 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 ומצלמת הסלפי מציעה חיישן 5 מגה-פיקסל.

גופו עשוי מתכת והוא מציע חיישן ביומטרי לקריאת טביעות אצבע בגבו וישנה תמיכה בשני כרטיסי SIM במכשיר, האחד הינו מסוג Micro-SIM והשני מסוג nano-SIM. סוללת המכשיר מציעה קיבולת גבוהה למדי של 4,050mAh.

מערכת ההפעלה עימה מגיע דגם ה-Redmi Note 3 Pro על-פי עמוד המכירה באתר Gearbest הינה MIUI 8, כאשר המידע המוצג אודות המכשיר מציין תמיכה בשפה העברית וכי המכשיר אינו נעול לשימוש (Unlocked Worldwide).

מחיר ועלויות ייבוא אישי 

מחירו של המכשיר בשלב זה עומד על 142 דולר (ארה”ב) ומבצע ההנחה עתיד להסתיים בעוד 5-6 ימים. עלות ייבוא מכשיר טלפון סלולרי לישראל כוללת מע”מ ע”ס 17% ותשלום מכס ע”ס 17.70%. בסה”כ צפוי המכשיר לעלות כ-743 שקלים בייבוא אישי.

לעמוד המוצר – לחצו כאן

*המחיר הצפוי הינו הערכה בלבד ולא מתחשב בעלויות שחרור ממכס ועלויות אחרות התלויות בחברות שילוח שונות.

 UMI Super / Max 4G

חברת UMI אינה כה מוכרת בשוק הישראלי והדעות לגבי מכשיריה מעט חלוקות. מכשירי החברה מציעים מפרטים אטרקטיביים למדי בצד העלות-תועלת, במיוחד בהשוואה למה שזמין בשוק המקומי בישראל.

שני דגמים בולטים של החברה הם ה-UMI Super 4G וה-Max 4G, אלו מוגדרים כפאבלטים בעלי מסך 5.5 אינץ’ ונבדלים ביניהם בצד זיכרון העבודה (RAM) ונפח האחסון הפנימי הזמין בהם. דגם ה-Max מציע זיכרון של 3GB RAM ונפח אחסון של 16GB, בעוד דגם ה-Super מציע זיכרון עבודה של 4GB RAM יחד עם נפח אחסון פנימי המסתכם ב-32GB.

פרט לזאת, דומים השניים בנתוניהם הטכניים וכוללים מסך 5.5 אינץ’ בעל רזולוציית Full HD 1080P, את מעבד ה-Helio P10 מבית מדיה-טק בעל שמונה ליבות עיבוד הפועלות בתדר מירבי של 2GHz עבור דגם ה-Super ו-1.8GHz עבור דגם ה-Max, מצלמת 13 מגה-פיקסל ראשית, מצלמת סלפי בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל וסוללת 4,000mAh.

המכשירים עשויים מתכת ומשלבים קורא טביעות אצבע ביומטרי בגבם, כאשר מערכת ההפעלה המגיעה עליהם באופן מובנה הינה אנדרואיד 6.0 מרשמלו. מחבר הטעינה עבור השניים הינו מסוג USB Type-C ובצד התמיכה בשפות מעיד עמוד המכירה של דגם ה-Super על תמיכה מובנית בעברית, בעוד עבור דגם ה-Max מצויינת רק התמיכה בריבוי שפות, ללא פירוט נוסף.

מחיר ועלויות ייבוא אישי 

מחירו של ה-UMI Super 4G בשלב זה עומד על 190 דולר (ארה”ב) ומחירו של דגם ה-UMI Max 4G עומד על 170 דולר (ארה”ב) ומבצע ההנחה עתיד להסתיים בעוד כ-5 ימים. עלות ייבוא מכשיר טלפון סלולרי לישראל כוללת מע”מ ע”ס 17% ותשלום מכס ע”ס 17.70%. בסה”כ צפוי דגם ה-Super לעלות כ-993 שקלים בייבוא אישי, כאשר מחירו של דגם ה-Max צפוי לעמוד על 889 שקלים בייבוא אישי.

לעמוד מוצר UMI Super 4G – לחצו כאן

לעמוד מוצר UMI Max 4G – לחצו כאן

*המחיר הצפוי הינו הערכה בלבד ולא מתחשב בעלויות שחרור ממכס ועלויות אחרות התלויות בחברות שילוח שונות.

Xiaomi Mi Max

פאבלט הענק של שיאומי הוא בהחלט לא נחלתו של האדם הממוצע. ה-Mi Max מציע מסך בגודל 6.44 ברזולוציית Full HD ומספק חומרה התואמת לשוק הביניים עם מערכת-על-שבב מדגם Snapdragon 652 מבית קוואלקום בעלת מעבד 8 ליבות במהירות מירבית של 1.8Ghz, זיכרון עבודה (RAM) בנפח 3 גיגה-בייט ואחסון של 64 גיגה-בייט. סוללת המכשיר מציעה קיבולת נאה למדי של 4,850mAh ומערך הצילום במכשיר כולל חיישן 16 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 עבור המצלמה הראשית וחיישן 5 מגה-פיקסל עבור מצלמת הסלפי הקדמית.

מערכת ההפעלה המגיעה עם המכשיר הינה אנדרואיד 6.0 מרשמלו ועל-פי עמוד המוצר באתר GearBest הוא מספק תמיכה בשפה העברית.

מחיר ועלויות ייבוא אישי 

מחירו של המכשיר בשלב זה עומד על 270 דולר (ארה”ב) ומבצע ההנחה עתיד להסתיים בעוד כ-4 ימים. עלות ייבוא מכשיר טלפון סלולרי לישראל כוללת מע”מ ע”ס 17% ותשלום מכס ע”ס 17.70%. בסה”כ צפוי המכשיר לעלות כ-1412 שקלים בייבוא אישי.

לעמוד המוצר – לחצו כאן

*המחיר הצפוי הינו הערכה בלבד ולא מתחשב בעלויות שחרור ממכס ועלויות אחרות התלויות בחברות שילוח שונות.

מרחיבים את היצע הסקירות

כחלק משיתוף הפעולה שלנו עם GearBest נקבל מפעם לפעם גם מוצרים לסקירה. המוצר הראשון אותו בחרנו הינו שואב אבק רובוטי והסקירה עבורו תגיע בקרוב. אם אתם מעוניינים להמליץ לנו על מוצרים אחרים לסקירה, נשמח לשמוע את הרעיונות שלכם דרך מערכת התגובות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים