אפליקציית מוביט מתעדכנת לגרסת 5.0 וכוללת מספר שדרוגים משמעותיים

לוגו Moovit

אפליקציית מוביט הפופולרית הודיעה אתמול (ה’, 6.10) על השקת גרסה משמעותית חדשה, Moovit 5.0, אשר כוללת מספר שינויים משמעותיים באפליקציה והוספת יכולות חדשות. מלבד שינויים אלו האפליקציה זכתה גם לעיצוב מחדש ולצד זאת עברה ליטושים רבים בממשק המשתמש שלה. החברה מדגישה כי כל אותם שינויים נעשו בעקבות פידבקים של קהילת המשתמשים ומתוך הבנה עמוקה של הרגלי השימוש שלהם.

הגרסה החדשה האפליקציה תחולק לשלושה חלקים: החלק הראשון הוא “תכנון מסלול” אשר יאפשר למשתמש להגדיר נקודות מוצא ונקודת יעד ולמצוא קווי תחבורה ציבורית רלוונטיים. חלק זה יכלול גם חיפוש של נקודות עניין כמו מסעדות או פארקים ולא רק כתובות ממוקדות. בנוסף לכך, בשורת חיפוש היעדים תוכלו למצוא את המסלולים או היעדים האחרונים אותם חיפשתם.

החלק השני, “תחנות“,  יציג למשתמש את כל תחנות האוטובוס הנמצאות בסמוך למקום הימצאו ואת כל המידע הרלוונטי אליהן – במסך זה תוכלו לבדוק אילו קווים נמצאים באותה התחנה ומתי הם עתידים להגיע. יתרה מכך, בשילוב זמני ההגעה של האוטובוסים המשתמשים יוכלו לתכנן את הזמן הנדרש להם לצאת לקראת התחנה ואף לקבל ניווט ישירות עד אליה.

החלק האחרון עונה לשם “קווים” וכפי שאתם יכולים להבין משמו, יאגד זה את כל המידע אודות קווי האוטובוס הנוגעים למשתמש. בלשונית זו ניתן לחפש קו ספציפי, לראות תחנות עצירה ולוחות זמנים יומיים ולגלות התרעות על עיכובים או הפרעות. לצד כל אלה ניתן להוסיף קווים ספציפיים לרשימת המועדפים ובכך לעקוב אחרי השינויים והעדכונים הנוגעים להם במהירות.

גרסה 5.0 של מוביט כוללת עוד מגוון רחב של פיצ’רים חדשים שיוכלו לסייע למשתמשים להגיע בזמן ליעדים שלהם. אחד מאותם הפיצ’רים שתפס את עינינו הוא “זמני הגעה נוספים“, אשר על פי החברה יכול להתגלות כשימושי למדי:  “במקרה שפספסתם את האוטובוס שלכם רק כי פגשתם מישהו בדרך ורציתם לשוחח, תוכלו לראות את זמן ההגעה של האוטובוס הבא אחרי זה שהייתם אמורים לקחת מלכתחילה. כך משתמשים לא צריכים לתכנן מסלול מחדש כאשר חל בדרכם עיכוב“.

יובב מידד, סמנכ”ל מוצר ושיווק במוביט:

“במוביט אנחנו קשובים מאוד לקהילה שלנו. קהילת המשתמשים שלנו ביקשה חוויה לוקאלית יותר בזמן השימוש, ואני חושב שהם יסכימו שזה בדיוק מה שמוביט 5.0 מספקת. אנחנו מאמינים שככל שהמשתמשים שלנו מעורבים יותר, כך האפליקציה שלנו משתפרת והנסיעה בתחבורה הציבורית הופכת שימושית יותר ומהנה יותר. זו הסיבה מדוע אנחנו ממשיכים לעודד את המשתמשים שלנו לשפר את איכות המידע ולבצע שינויים משלהם באפליקציה. זו גם הסיבה שהחלטנו לבצע את הרענון הגדול ש-5.0 מביאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים