לראשונה בישראל: פרטנר משיקה שירות שיחות על גבי רשת WiFi

פרטנר מציעה: שיחות על גבי רשתות אלחוטיות (WiFi Calling) פרטנר מציעה: שיחות על גבי רשתות אלחוטיות (WiFi Calling)

באיחור האופייני לשוק הישראלי ובצעד מבורך למדי, משיקה מפעילת הסלולר הישראלית פרטנר (Partner) שירות שיחות על גבי רשתות WiFi אלחוטיות, המוכר לכולנו בשם הפופולרי WiFi Calling. באמצעות צעד זה מהווה פרטנר למפעילת הסלולר הישראלית הראשונה שמשיקה את השירות במדינתנו הקטנטנה, זאת לאחר מספר שנים טובות בהן הוא מוצע ע”י מקבילותיה בחו”ל, ביניהן AT&T, T-Mobile ועוד.

באמצעות שירות ה-WiFi Calling, אותו מציעה פרטנר כבר מרגעים אלו ללא כל תוספת תשלום או התקנת אפליקציות כאלו ואחרות, יוכלו המשתמשים לנהל שיחות טלפון סטנדרטיות לחלוטין על גבי רשתות אלחוטיות במקרה שלא תהא לאלו קליטה סלולרית.

למעשה, אחת ממטרות הפיצ’ר העיקריות היא לאפשר למשתמשים לקיים שיחות ולעבור בין רשתות 3G/4G ל-WiFi באופן אוטומטי השקוף ללקוח ולא משפיע על שיחתו, תוך מניעה מניתוק השיחה באיזורים בהם הקליטה הסלולרית נמוכה או כלל אינה קיימת. יחד עם זאת, יוכלו המשתמשים לבחור לנתב את השיחות באופן אוטומטי לרשת WiFi גם כאשר קיימת קליטה סלולרית.

רז ברטוב, סמנכ”ל טכנולוגיות מידע בפרטנר מסר:

השקת שירות WiFi Calling בפרטנר, מאפשרת ללקוחותינו להישאר מחוברים גם באותם מקומות בודדים בהם חווים לעיתים “חורים” בכיסוי הסלולרי, כמו בתוך מבנים, מקלטים וחניונים תת-קרקעיים, על ידי ניתוב שיחות הטלפון הסלולריות של המנוי באופן חלק ואוטומטי על גבי רשת האינטרנט האלחוטית (WiFi).

נכון לרגעים אלו, תומך שירות ה-WiFi Calling של פרטנר ב-3 מכשירי אנדרואיד בלבד: LG G4, Samsung Galaxy S6 ו-Galaxy S6 Edge. מדובר במספר מצומצם מאוד של מכשירים, אם כי פרטנר טוענת כי בעתיד תגביר את התמיכה למכשירי אנדרואיד נוספים וכן גם לדגמי מכשירי ה-iPhone של אפל המסוגלים לתמוך בכך.

במקרה שמכשירכם תומך בשירות החדש של פרטנר, כל שעליכם לעשות על מנת להתחיל ולהשתמש בו יהיה להרשם דרך אתר Partner (בקישור זה) או דרך אפליקציית MyPartner ממכשירכם. לאחר מכן, ישלח קוד אל מכשירכם אותו תדרשו להזין במעמד ההרשמה. מכאן והילך, ובתנאי שפונקציית ה-WiFi תופעל במכשירכם, תוכלו להינות מן השירות החדש ולהגדיר אותו בהתאם לבקשותיכם דרך אפליקציית ההגדרות.

הספקתם לנסות את שירות שיחות ה-WiFi של פרטנר? שתפו אותנו!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים