הוכרז: Vivo XPlay 6 – עם מסך 2K קמור ומערך צילום כפול

Vivo XPlay 6 Vivo XPlay 6

קצת יותר מחצי שנה לאחר שחשפה בפעם הראשונה את סדרת מכשירי הדגל XPlay 5, שהייתה לראשונה בעולם הסמארטפונים לשלב זיכרון RAM בנפח 6GB, חושפת יצרנית הסמארטפונים והמובייל החמישית בגודלה בעולם, Vivo, את מכשיר הדגל החדשה Vivo XPlay 6.

ה-XPlay 6 משתף את קווי העיצוב הכלליים שלו עם קודמו, בעודו משלב מבנה אלומיניום מלא, המציע בחלקו הקדמי צג קמור בגודל 5.46 אינץ’ וברזולוציית Quad HD 2K, כאשר מתחתיו נמצא חיישן  ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע. מסך המכשיר מתעגל ומתמזג לגבו, העשוי מתכת ובמרכזו נמצא מערך צילום כפול הכולל 2 חיישנים נפרדים, אחד ברזולוציית 12 מגה פיקסל (IMX362 בייצור סוני) והשני ברזולוציית 5 מגה פיקסל. מערך זה כולל מפתח צמצם מרשים של f/1.7, פלאש LED צמוד ומייצב תמונה אופטי (OIS).

Vivo XPlay 6
Vivo XPlay 6

שאר מפרטו הטכני של המכשיר המרשים כולל חיישן ברזולוציית 16 מגה פיקסל עבור מצלמת הסלפי הקדמית, זיכרון 6GB RAM, רכיב אחסון פנימי בנפח 128 גיגה-ביט ויכולות Hi-Fi מרשימות שיתקבלו באמצעות שבב עיבוד אודיו ייעודי (ES9038). על יכולות העיבוד של המכשיר תהא אחראית מערכת שבבים מדגם Snapdraogn 820 בייצור קוואלקום האמריקאית, שמשלבת מעבד מרובע ליבות בתדר מקסימלי של 2.15GHz יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 530.

אחת מגולות הכותרת במכשיר זו סוללתו, שאינה נשלפת ומגיעה בקיבולת של 4,080mAh. אין זו הפעם הראשונה שסוללה בקיבולת זו מוצעת בסמארטפון בעל נתונים דומים, אז מה כה מרשים בנתון זה? במקרה שהתמונות לא העידו על כך, ה-Vivo XPlay 6 הינו סמארטפון דקיק במיוחד בעובי של 5.2 מ”מ בלבד וזאת חרף שילוב הסוללה המאסיבית.

ל-XPlay 6 החדש מצמידה היצרנית תג מחיר די גבוה: 4,498 יואן סיני, הנאמדים בכ-2,530 שקלים לפני עלויות מיסים ושילוח. את מכירת המכשיר תחל היצרנית ב-12 בדצמבר. 

Vivo XPlay 6
Vivo XPlay 6


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים