הודלף: זהו ה-Gionee M2017 – עם 6GB RAM, מסך 2K וסוללת 7,000mAh

Gionee M2017 (מקור: TENNA) Gionee M2017 (מקור: TENNA)

לא מצליחים לעבור את היום מבלי להיות צמודים לשקע החשמל עבור טעינת הסמארטפון שלכם? ייתכן מאוד כי יצרנית המובייל הסינית Gionee תציג בקרוב את המכשיר האולטימטיבי עבורכם, הוא ה-Gionee M2017. על פי נתונים הנחשפים על ידי משרד התקשורת הסיני TENNA, נושא מכשיר זה מתחת למכסה המנוע שלו סוללת ענק בעלת קיבולת בלתי מבוטלת של 7,000mAh.

על פי הנתונים שעולים מאתר TENNA, ניתן לראות כי ה-M2017 של היצרנית הסינית כולל מפרט הפונה לשוק הסמארטפונים הבינוני-גבוה, בעודו משלב מערכת שבבים מדגם Snapdragon 653 בעלת 8 ליבות עיבוד בתדר מקסימלי של 1.95GHz, זיכרון RAM בנפח מרשים של 6GB, צג AMOLED הקמור מימינו ומשמאלו בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית 2K Quad HD, וכן רכיב אחסון פנימי בבסך 128 גיגה-בייט הניתנים להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD.

Gionee M2017 (מקור: TENNA)
Gionee M2017 (מקור: TENNA)

מלבד זאת, יציע המכשיר בגבו מערך צילום כפול הכולל צמד חיישנים ראשיים ברזולוציית 12 ו-13 מגה פיקסל, המשולבים לצידו של פלאש LED כפול בשתי טמפרטורות צבע. בחלקו הקדמי תמוקם מצלמת סלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל. מימדי המכשיר: 155.2 מ”מ אורך, 77.6 מ”מ רוחב, עובי של 10.65 מ”מ וכן משקל של 230 גרם.

מלבד מפרטו, חושף אתר משרד התקשורת הסיני גם את תמונותיו הראשונות של הסמארטפון החדש, שם נראה כי זה יביא עימו עיצוב אטרקטיבי פחות בהשוואה למפרטו. מבנה המכשיר נראה כעשוי שילוב של מסגרת וגב מתכתיים, בעוד מרבית גבו וחלקים ניכרים ממסגרתו מצופים פלסטיק או גומי מוקשחים. עוד יופיע בחלקו הקדמי חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים