בכיר בשיאומי מכחיש את השמועות אודות גרסה מוקטנת ל-Xiaomi Mi Mix

Mi MIX (תמונה: Xiaomi) Mi MIX (תמונה: Xiaomi)

בשבוע שעבר שיתפנו אתכם בהדלפות והדיווחים הראשונים אודות האפשרות כי יצרנית הסמארטפונים והמובייל הסינית, שיאומי, תציג בקרוב מאוד דגם מוקטן לספינת הדגל נטולת השוליים Mi Mix, שעשוי להיקרא בשם המסחרי Xiaomi Mi Mix Nano ולשלב צג נטול שוליים אמיתי בגודל 5.5 אינץ’. ימים ספורים לאחר פרסום הדברים מגיב לנושא בכיר במחלקת השיווק של החברה, הוא צ’אנג שייאון.

את תגובתו לנושא לא סיפק הבכיר דרך הצינורות המקובלים עבור החברה, אלא ביצע זאת דרך חשבון ה-Weibo האישי שלו, שם הכחיש שייאון בתוקף את הדיווחים הקודמים וכתב כי “אין כלל מוצר בשם Xiaomi Mi Mix Nano“. דברים אלו מבטלים באופן חד וחלק את כל המידע ואף התמונות המודלפות שצצו ברשת במהלך השבוע האחרון. עוד הוסיף הבכיר כי ישנה יצרנית מתחרה המבצעת שימוש בתרגילי שיווק על מנת ליצור מכירות, ובכך השליך את האשמה בעניין העלאת הנושא למודעות על אחת ממתחרותיה הרבות של הענקית הסינית.

הצצה לאחור

דגם ה-Xiaomi Mi Mix הסטנדרטי, וככל הנראה היחיד מבית היצרנית הסינית, מציע מסך בגודל 6.4 אינץ’ בעל שוליים מצומצמים עד בלתי נראים, זאת לצד מבנה עשוי קרמיקה איכותית ועמידה למדי בפני שריטות ופגעים שונים. מפרטו הטכני של המכשיר כולל את פלטפורמת העיבוד Snapdragon 821, זיכרון אחסון בסך 128/256 גיגה-בייט, 4/6 גיגה-בייט RAM, מצלמת 16 מגה פיקסל ראשית ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים