הוכרז: BLU Vivo 6 – עם Helio P10 ו-64GB אחסון

BLU Vivo 6 BLU Vivo 6

יצרנית הסמארטפונים האמריקאית BLU, שחגגה לאחרונה בכותרות אתרי הטכנולוגיה והחדשות ברחבי העולם בנימה שלילית למדי, מרחיבה את היצע מכשיריה לשוק הבינוני וחושפת זה עתה את סמארטפון הפרימיום BLU Vivo 6, שמגיע כממשיך דרכם הישיר של ה-Vivo 5 ו-Vivo 5R אותם הציגה מוקדם יותר השנה.

עם ה-Vivo 6 ממשיכה בלו באותו קו עיצובי שמאפיין את מכשיריה מהשנה האחרונה, וזה כולל מבנה אלומיניום מלא המתחיל מגבו, שם נוכחים שני פסי אנטנה בולטים למדי יחד עם מערך הצילום הראשי, וממשיך למסגרתו בה ממוקמים כפתור הנעילה/כיבוי וכן כפתורי וויסות הווליום. בחלקו הקדמי של המכשיר ממוקם צג LCD בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD 1080P, ותחתיו שוכן  כפתור בית פיזי המשולב בחיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע.

BLU Vivo 6
BLU Vivo 6

שאר מפרט המכשיר כולל את מערכת השבבים MediaTek Helio P10 המציעה 8 ליבות עיבוד בתדר מקסימלי של 1.8GHz ואת המאיץ הגרפי Mali-T860, רכיב אחסון פנימי בסך 64GB הניתנים להרחבה, זיכרון 4GB RAM, סוללה בלתי ניתנת לשליפה בקיבולת 3,130mAh התומכת בטעינה מהירה, מערכת הפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו ומחבר העברת נתונים מסוג USB Type-C.

עבור יכולות הצילום של ה-Vivo 6 שילבה BLU חיישן צילום ראשי ברזולוציית 13 מגה פיקסל (דגם Sony IMX258) עם מנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF), פלאש LED צמוד, מפתח צמצם f/2.0 ויכולות צילום וידאו ברזולוציה מקסימלי של 1080P. בזירת צילום הסלפי יתייצב חיישן ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם אפשרות לצילום וידאו ברזולוציית 1080P.

את ה-BLU Vivo 6 מציעה היצרנית לרכישה דרך אמאזון במחיר מבצע של 185 לירות שטרלינג, הם שווי ערך לכ-900 שקלים לפני מיסים. בתום המבצע יקפוץ מחיר המכשיר לצרכן ויעמוד על 239.99 לירות שטרלינג (כ-1,200 שקלים).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים