מלחמות הקונסולות: Xbox One הובילה על פני PlayStation 4 במכירות בלאק פרידיי

מאז חודש יוני, המכירות של Xbox One עלו על אלו של הקונסולה של סוני, ה-PlayStation 4. כעת, לאחר ששקע האבק של חג הקניות בלאק פרידיי (וסייבר מאנדיי), נראה כי Xbox One הגיחה כשידה על העליונה במכירות סוף השבוע. עם זאת, לפי נתונים שפורסמו על ידי חברת Adobe, ייתכן כי חודש נובמבר יסתיים דווקא בהובלה של סוני.

לפי הדו”ח שפורסם, מוצרי האלקטרוניקה הנמכרים ביותר בחג בארצות הברית הינם אייפדים. אחריהם, טלוויזיות 4K של סמסונג, מחשבי מקבוק אייר, טלוויזיות של LG ובמקום החמישי – קונסולות Xbox One. אם הקונסולה של סוני זכתה לדירוג, הוא לא הוזכר, ובוודאי נמצא נמוך יותר מדירוג ה-Xbox. יש לציין כי הנתונים מתייחסים להזמנות ברשת, שנאספו ממאה החנויות המובילות בארצות הברית, ומשקפים כ-80% מכלל הקניות ברשת בבלאק פריידיי.

במהלך החג, ה-Xbox One S וה-PlayStation 4 Slim הוצעו למכירה עם משחק במחיר 250 דולרים בלבד – כנראה המחיר הזול ביותר לקונסולות הללו שנראה עד כה. הצרכנים ברשת הוציאו לא פחות מ-5.27 מיליארד דולרים במהלך אירועי בלאק פריידיי, מתוכם 3.34 מיליארד ביום שישי עצמו. מדובר בגידול של 17.7% מהשנה שעברה.

עם זאת, למרות הנסיקה של Xbox One במכירות בחודשים האחרונים, ובמיוחד בבלאק פריידיי, ייתכן שהחודש ייחתם דווקא בהובלה של סוני. לפי הדו”ח שפורסם, במהלך החודש נמכרו בסך הכל יותר מכשירי PlayStation 4. מבחינת משחקים, משחקי פוקימון החדשים, Sun ו-Moon, מובילים את הטבלה, ואחריהם מגיע Call of Duty החדש. מספרים מדויקים יותר אמורים להתפרסם על ידי חברת NPD Group בתחילת דצמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים