הוכרז: Nokia 150 – מכשיר סלולרי בעלות של כ-100 שקלים

Nokia 150 מבית HMD Global Nokia 150 מבית HMD Global

בחודש מאי האחרון הכריזה חברת הטכנולוגיה הפינית נוקיה כי היא מתכוונת לחזור בסערה לשוק המובייל העולמי באמצעות סמארטפונים וטאבלטים הנושאים את שם המותג המיתולוגי, זאת חרף היותם מיוצרים על ידי חברה פינית צעירה בשם HMD Global, עימה חתמה על הסכם למתן רישיון לשימוש בשם “נוקיה”. כעת, קרוב לשבעה חודשים לאחר מכן, נושא שיתוף הפעולה בין השתיים פרי ראשון בדמותו של מכשיר חדש בשם Nokia 150.

לא מדובר בסמארטפון מבוסס אנדרואיד מבית החברה לו אנו מחכים מזה זמן מה. ה-Nokia 150 הוא בסך הכל מכשיר סלולרי פשוט ועמיד במיוחד הפונה לשווקים מתפתחים. המכשיר חדש, שמגיע גם בגרסה בעלת אפשרות לשילוב שני כרטיסי סים, מציע מבנה עשוי פוליקרבונט הכולל צג צבעוני בגודל 2.4 אינץ’ ומקשי מספרים מלאים.

בגב הנוקיה 150 החדש נמצא מצלמת VGA פשוטה ביותר יחד עם פלאש LED צמוד ורמקול מונו יחיד. עוד נמצא במכשיר חריץ עבור הרחבת הזיכרון ב-32 גיגה-בייט, מחבר MicroUSB לטעינה, תמיכה בקישוריות בלוטות’ ושקע 3.5 מ”מ לחיבור אוזניות.

סוללת המכשיר, שמציעה קיבולת של 1,020mAh, תאפשר לרוכשים זמן דיבור של 22 שעות (ברשת 2.5G) תחת טעינה אחת בלבד. אם חששתם לרגע מיכולות הגיימינג של המכשיר, HMD ממהרת להדגיש כי ה-Nokia 150 יגיע עם סדרת משחקים מותקנת מראש, וביניהם משחק סנייק המיתולוגי.

את ה-Nokia 150 תציע החברה לרכישה עבור סכום סמלי של 26 דולר, הם שווי ערך לכ-100 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים