תמונות ראשונות: LG E720, מכשיר אנדרואיד 2.2 חדש אך מאוד לא מלהיב מקוריאה

חשבתם ש-LG מתרכזת עכשיו רק במכשירי Windows Phone 7? טעיתם – וחבל, כי אם כל מכשירי האנדרואיד של החברה יציגו מגמה דומה לזה שנחשף היום, היא עוד תתחרט על הרגע שבו הבטיחה לנו מבול מכשירי אנדרואיד.

LG E720 צולם היום לראשונה ע”י הבלוג הפולני android.com.pl, והוא נראה כמו מכשיר פושר במיוחד, במיוחד לעומת מכשירי האנדרואיד של החברה הקוריאנית האחרת. הפרטים הידועים אודותיו עד כה מונים מעבד MSM7227 בסיסי מבית Qualcomm, מסך קפסיטיבי בגודל 3.2 אינצ’, מצלמת 5 מגה-פיקסל, קישוריות WiFi ו-GPS, ומערכת ההפעלה אנדרואיד 2.2 עם ממשק משודרג ועלום שם.

מעבר לזה לא ידוע אודות המכשיר דבר, אך בינינו – סביר להניח שהוא אינו ספינת הדגל הבאה של LG בעולם הרובוטים הירוקים, כך שהפרט הכי מעניין בקשר למכשיר הוא כמה “אחים גדולים” יהיו לו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים