סמסונג מכריזה על מסך מחשב Quantum Dot קעור

מסך מחשב קעור Samsung CH711 (קרדיט תמונה: סמסונג) מסך מחשב קעור Samsung CH711 (קרדיט תמונה: סמסונג)

בעוד שהמתחרה שלה מבית שמה מבטחה בטכנולוגיית ה-OLED, סמסונג ממשיכה השקעתה בטכנולוגיית ה-Quantom Dot מבוססת ה-LCD. כעת היא משיקה מסך מחשב חדש וקעור אשר עושה שימוש בטכנולוגיה, מסך אשר עונה לשם CH711.

המסך החדש יוצע לרכישה בגדלים נאים של 27 או 31.5 אינץ’. שני הדגמים מציעים קיעור של 1800R – כלומר, אילו קצוות המסך היו ממשיכים עד ליצירת מעגל, רדיוס המעגל היה 1800 מ”מ. זווית הצפייה המירבית של המסכים עומדת על 178 מעלות. הפאנלים בשני המסכים מציעים רזולוציית Quad HD שכבר הפכה לסטנדרט בקרב המסכים היוקרתיים.

על מנת לפצות על היעדר רזולוצייה גבוהה יותר דוגמת UltraHD, מציגים שני הפאנלים יכולות שחזור צבעים מרשימות במיוחד: הם מכסים 125 אחוזים מתקן sRGB, הישג שניתן לזקוף לטכנולוגיית ה-Quantom Dot המתקדמת. סמסונג לא חשפה פרטים מלאים אודות היצע החיבורים של המסך, אך גילתה כי יתמוך בחיבור HDMI  אשר יוסתר בצורה אלגנטית יחד עם כבל החשמל במעמד המסך.

מסך מחשב קעור Samsung CH711
מסך מחשב קעור Samsung CH711 (קרדיט תמונה: סמסונג)

נוסף על ה-CH711, חשפה סמסונג את קיומם של זוג מסכים נוספים אשר יוכרזו בעתיד: הראשון, מסך גיימינג אשר יענה לשם UH750, יציג מפרט מרשים במיוחד: גודל של 28 אינץ’, רזולוציית Ultra HD, טכנולוגיית Quantom Dot וזמן תגובה של מילי-שנייה אחת בלבד. בהחלט יש למה לצפות. המסך השני, SH850 שמו, יוצע בגדלים 23.8 ו-27 אינץ’ ויסתפק ברזולוציית Quad HD. הוא יציע מעמד מתכוונן ומסתובב ויכולת חיבור טורית למסכים אחרים דרך DisplayPort.

המסך החדש יוצג למבקרים בתערוכת CES, אשר תערך בין החמישי לשמיני בינואר בעיר העורות לאס ווגאס. בשלב זה לא נחשפו פרטים אודות תמחור, זמני השקה ושווקי הפצה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים