Widget חדש ל-Google Voice התגלה ב-ROM של מכשיר ה-G2!

עד כמה אתם אוהבים את גוגל? בכל אופן, בין אם עניתם “מאוד”” ובין אם עניתם “אני שונא אותם”, נרצה לספר לכם על ה-Widget החדש ל-Google Voice שהתגלה ב-ROM מודלף של מכשיר ה-G2.

אז מה הוא עושה? התשובה פשוטה מאוד – מאפשר גישה נוחה לשירותי Google Voice, כך שניתן להציג את תיבת ההודעות הנכנסות, לכתוב הודעות חדשות, להגדיר אילו שיחות נכנסות תתקבלנה ואילו תישלחנה ישר לתא הקולי, וגם הפניית כל השיחות הנכנסות לתא הקולי ללא סינון. חשוב לציין כי התקנה של התוסף החדש דורסת את התוסף הנוכחי (במידה וקיים). אך לפני שאתם מתחילים להתרגש ושואלים “אז איך מתקינים?”, נציין כי ה-Widget זמין רק למשתמשי Android 2.2 (המוכרת תחת השם Froyo). ואם בכל זאת יש בידיכם מכשיר עם 2.2, אז הרשו לנו להזכיר גם ששירות Google Voice לא עובד בארץ הקודש. באסה!

לסיכום, מדובר בשיפור משמעותי למשתמשי Google Voice, שבאמת הופך את החיים לקלים יותר. רק נותר לחכות שהשירות יעבוד גם במדינתנו הנאווה.

(וידאו וצילום מסך: PocketNow)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים