דיווח: סמסונג עובדת על פיתוח ה-Galaxy Note 8 עם מסך ברזולוציית 4K

סמסונג (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

מאז החלה סערת הסוללות המתלקחות של ה-Galaxy Note 7, פאבלט הדגל מבית ייצורה של סמסונג ואחד מן מכשירי האנדרואיד שיועדו להיות כמצליחים ביותר לשנים 2016-17, העידו חלק מן הדיווחים והשמועות ברשת כי ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית עשויה לוותר על על הסדרה הפופולרית. וכעת, לאחר שמדליף המובייל הפופולרי אוון בלאס כבר מסר כי היצרנית לא מתכוונת להשאיר את סדרת הפאבלטים המצליחה מאחור, מגיע דיווח חדש ממקור אמין ומאשר את הדברים זו פעם נוספת.

הדיווח החדש מגיע ממגזין Business Korea, שמביא את דבריה של אחת משותפותיה הרשמיות של סמסונג, ומוסר כי לא רק שיצרנית המובייל הדרום קוריאנית מפתחת כיום בין כותלי משרדיה את ה-Galaxy Note 8, אלא זה גם יבוא, לראשונה מבית החברה, עם צג Super AMOLED ברזולוציית 4K. את המכשיר, שלטענת המקור יוצג לצידם של משקפי Gear VR חדשים, תחשוף היצרנית במהלך המחצית השניה של השנה, ייתכן בין החודשים אוגוסט לספטמבר כבכל שנה.

נדגיש כי יש לקחת את הדברים בערבון מוגבל שכן לא פעם שמענו בעבר כי מכשירי הדגל השונים של סמסונג, בהם סדרת Galaxy S7 וה-Galaxy Note 7, יציעו גם הם צג ברזולוציה כה גבוהה. עם זאת, בסופו של יום התבדו כל אותם דיווחים והיצרנית המשיכה עם שילובם של צגים ברזולוציית 2K.

יחד עם הדברים הללו עולה מן הדיווח כי סמסונג תחשוף את סדרת הדגל הבאה מתוצרתה, Galaxy S8, עם מסך ברזולוציית 2K “בלבד” במסגרת אירוע הכרזה שייערך בחודש אפריל הקרוב. ידיעה זו עומדת בקנה אחד מול דיווחים קודמים, שהעידו מרביתם על כך שענקית הטכנולוגיה תדחה את השקת הסדרה מחודש פברואר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים