LG מכריזה על טלוויזיות הדגל החדשות שלה לשנת 2017: OLED בכל הכוח

טלוויזיות ה-OLED של LG לשנת 2017 (קרדיט תמונה: LG) טלוויזיות ה-OLED של LG לשנת 2017 (קרדיט תמונה: LG)

בעוד שסמסונג מאמינה בטכנולוגיית ה-Quantum Dot, יצרנית הטכנולוגיה LG שמה את עינייה על טכנולוגיית ה-OLED הצעירה והמבטיחה. החברה הצעירה השיקה את היצע טלוויזיות הדגל המעודכן שלה לשנת 2017, כולן עושות שימוש בטכנולוגיית ה-OLED.

היצע הטלוויזיות החדש מורכב מחמישה דגמים: B7, C7, E7, G7 ו-W7. סדרות ה-B, ה-C וה-E זמינות בגדלים 55 או 65 אינץ’ בעוד שסדרות ה-G וה-W היוקרתיות זמינות בגדלים 65 או 77 אינץ’. הטלוויזיות החדשות תומכות כמובן בתקני האודיו והוידאו המתקדמים של Dolby, העונים לשמות Dolby Atmos ו-Dolby Vision. תמיכה בתכנים המתקדמים מאפשרת לטלוויזיות להציע חוויה מדהימה בשני היבטי החוויה – גם הצפייה וגם ההאזנה, ולהפיק את המירב מסדרות וסרטים התומכים בתקנים.

תקן Dolby Vision כולל בתוכו תמיכה גם בוידאו בטווח דינמי גבוה (HDR) – תכונה חשובה לטלוויזיות OLED, שיכולתן להציג שחור בצורה אמיתית הולכת באופן מושלם עם טווח הבהירויות הרחב של HDR. על מנת לתמוך ב-HDR, הטלוויזיות תומכות כמובן בצבע בעומק 10 ביט עם יכולת לייצג מעל למיליארד צבעים שונים.

נוסף על Dolby Vision, כל הטלוויזיות תומכות גם בשאר תקני ה-HDR, ביניהם HDR10, Hybrid Log Gamma וגם Advanced HDR מבית מומחי הצבעים Technicolor. מומחי הצבעים של Technicolor עזרו ל-LG לתכנן את הטלוויזיות החדשות על מנת שיפיקו את הצבעים הטבעיים והמדוייקים ביותר שמסוגלים להם פאנלי ה-OLED המשובחים.

טלוויזיות ה-OLED של LG לשנת 2017 (קרדיט תמונה: LG)
טלוויזיות ה-OLED הדקיקות של LG לשנת 2017 (קרדיט תמונה: LG)

השינוי העיקרי בין הסדרות השונות הוא בעיצוב המסגרת. סדרות ה-B וה-C מציעות עיצוב דק רגיל, סדרות ה-E וה-G מציעות עיצוב דק עוד יותר של “תמונה-על-זכוכית”, בעוד שסדרת ה-W מציעה את העיצוב הדקיק והמרשים ביותר של “תמונה-על-קיר”.

סדרת ה-W מציעה עיצוב מרשים במיוחד ומהפנט ביופיו, קסום בפשטותו ובדקיקותו. סדרת ה-W מאפשרת להצמיד את פאנל ה-OLED שעוביו 2.57 מילימטרים בלבד אל הקיר, זאת באמצעות שימוש במתלים מגנטיים ללא מרווח בין הטלוויזיה לקיר.

בטלוויזיה החדשה הוטמעה מערכת ההפעלה webOS בגרסה 3.5, אשר חזרה מן המתים לפני מספר שנים למען תקומה מחודשת בטלוויזיות של LG. מערכת webOS תאפשר לנצל את יכולות ה-HDR של הטלוויזיה בעזרת מגוון תכנים מרשת האינטרנט: תכני Dolby Vision מ-Netflix, תכני HDR10 מ-Amazon ותכני HLG מ-DirecTV.

LG טרם פרסמה תמחורים עבור שלל הטלוויזיות החדשות, אך סביר להניח שהתענוג לא יהיה זול. גם תאריכי השקה לא נמסרו, אך סביר להניח שכל הטלוויזיות החדשות יעשו דרכן גם לישראל בהמשך השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים