רשמי: שעוני Gear S2/S3 וצמיד ה-Gear Fit 2 תומכים במכשירי iOS

Samsung Gear S3 Samsung Gear S3

ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הגדולה ביותר בעולם, סמסונג, מודיעה באופן רשמי כי הדורות האחרונים למוצרי המחשוב הלביש מבית ייצורה, הם השעונים החכמים Gear S3 Frontire/Classic ו-S2, וצמיד הכושר החכם Gear Fit 2, נתמכים כבר ברגעים אלו על ידי מערכת ההפעלה למוצרי המובייל מבית אפל, iOS, זאת דרך אפליקצייה ייעודית בשם Samsung Manager Gear S, הניתנת להורדה דרך חנות ה-App Store.

הודעתה הרשמית של סמסונג בנושא, שנמסרה בסופה של תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2017, מגיעה קרוב לשנה וחצי מאז אישר לראשונה דובר רשמי של חברת סמסונג כי בחברה בוחנים את האפשרות לפתוח את מערכת ההפעלה Tizen למשתמשי האייפון וקצת פחות מחצי שנה מאז החלה היצרנית בתוכנית הבטא לתמיכה ב-iOS עבור משתמשי ה-Gear S2 ו-Gear S3.

עם זאת, לא כלל משתמשי האייפון יוכלו להינות ממוצרי המחשוב הלביש של סמסונג, אלא רק כאלו המריצים את מערכת ההפעלה iOS 9 ונמצאים בין הדגמים הבאים: iPhone 5, iPhone 5S, iPhone 5C, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone 6S, iPhone 6S Plus, iPhone 7, iPhone 7 Plus ו-iPhone SE.

יש לציין כי לא כל הפיצ’רים הזמינים עבור משתמשי אנדרואיד המקשרים את מכשיריהם למוצרי המחשוב הלביש מצויינים מעלה, יהיו זמינים גם עבור בעליהם של מכשירי אייפון נתמכים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים