Zaparade 2011: הרבה מגע ותלת ממד בדרך לישראל – באנו וליטפנו

אתר זאפ ערך את אירוע הגאדג’טים השנתי שלו – Zaparade 2011 ומפתח כאן בארץ מעין מסורת קטנה, המשלבת בין הכרזות ראשונות של מוצרים חדשים המגיעים לארץ יחד עם “פינת ליטוף” בה אפשר לגעת ולשחק עם מיטב הגאדג’טים. האירוע נערך שנה שנייה ברציפות, הפעם בהיקף גדול יותר עם מוצרים מרשימים מאוד ולא כל כך שגרתיים, כמו מדפסת ה-Lexmark Genesis S815 האנכית עם אפליקציות (וידאו מעלה), בעלת חיבור לאינטרנט ושירותי ענן שונים. אתר גאדג’טי נכח באירוע וליטף כמה מוצרים פחות שגרתיים בוידאו ותמונות, תהנו!

המציגים בתערוכה היו היבואנים הגדולים בארץ בתחום ההגאדג’טים והאלקטרוניקה, בינהם: ישפאר, ניופאן, חיון, ח.י, ברימאג, iDigital ועוד, אשר באו להציג את מרכולתם האקזוטית ביותר. בואו נתעכב רגע על כמה מהגאדג’טים היותר מרשימים שראינו בתערוכה: נתחיל עם ה-Acer Iconia, הטאץ’-טופ (לפטופ שני מסכים) המתקדם מבית אייסר המריץ את מערכת ההפעלה ווינדוס 7 וכולל שני מסכי מגע בגודל 14 אינץ’. ה-Iconia מגיע עם מפרט מרשים מאוד הכולל מעבד Core i5 במהירות 2.66Ghz, זיכרון פנימי 4GB DDR3, יציאת USB 3 ועוד. עוד הציגה אייסר את טאבלט ה-Iconia W500 עם מסך מגע בגודל 10 אינץ’ ומערכת ההפעלה ווינדוס 7.

מסמסונג ראינו שני מחשבי לוח קומפקטיים או MID (ר”ת Mobile Internet Device) בשמם המקורי, קטגוריה שסמסונג מנסה להגדיר מחדש אחרי שכמעט נעלמה עם כניסתם של סמארטפונים בעלי מסכי 4 אינץ’ ומעלה לשוק. ה-Samsung MID G1 מגיע בשני גדלים – 4 ו-5 אינץ’ עם אנדרואיד 2.2 ותמיכה מלאה בעברית. הטאבלטים הקומפקטיים כוללים למעשה את כל היכולות של ה-Galaxy S רק בלי אפשרות לביצוע שיחות דרך רשת סלולרית, ומתמקדים במיוחד בחווית גלישה נוחה ותמיכה ביכולות מולטימדיה מתקדמות כמו הצגת וידאו באיכות HD.

חברת HP הציגה את הדור החמישי של מחשב הכל-באחד עם מסך מגע מלא, ה-HP TouchSmart 610, בגודל 23 אינץ’. המחשב מגיע עם מפרט מלא וזהה למחשב רגיל, עם מעבד Core i5, כניסת USB 3, חיבור HDMI, עד 8GB זיכרון פנימי ועוד. כמיטב המסורת של HP, גם פה מערכת ההפעלה באחריות Beats Audio, המביאה מהניסיון שלה ומוסיפה הרבה איכות לסאונד של המחשב.

נציגות הסלולר בתערוכה באה לידי ביטוי בעיקר בזכות LG ו-סוני אריקסון, אשר הציגו את מכשיריהם החדישים הצפויים להגיע לשוק הישראל. חברת LG הגיע עם ה-Black, סמארטפון בגודל 4 אינץ’ עם המסך הסופר-בהיר מסוג NOVA Display וה-Optimus 3D הכולל מסך 4.3 אינץ’ עם תלת ממד ללא צורך במשקפיים. חברת סוני אריקסון הציגה את ה-Xperia Arc הדקיק וה-NEO שצפויים להגיע ארצה בקרוב.

גאדג’טים נבחרים נוספים שנכחו בתערוכה:

Acer ICONIA TAB W500
טאבלט עם מסך 10.1 אינץ’ מסוג LED ותמיכה ב- HD Multi-Touch, זוג מצלמות קדמית ואחורית ואין סוף חיבורים: 2 in 1 Card Reader , USB 2.0, HDMI PORT, 32GB SSD, 2GB DDR3, ממשק WINDOWS 7 מותאם, ממשק משתמש Acer Ring.

מצלמה מאפרת של פנסוניק
מצלמת סטילס דיגיטלית מדגם Lumix fx77, בעלת טכנולוגיה ייחודית שמאפשרת לבצע תיקונים קוסמטיים לפני המצולם במגוון צבעים על גבי מסך המגע הגדול של המצלמה, טרם הורדתה לאלבום התמונות ללא כל צורך במחשב עבור עריכה. מצב ה- Cosmetic Mode מאפשר ליצור רושם אחר על מצב העור וצבע העור שלנו, לדוגמא: ניתן לראות את עצמך שזוף, ולטשטש כל נקודה לא רצויה בעור – נמש, פצעון או צלקת. מצב ה- Beauty Retouch Mode מאפשר להוסיף לתמונה איפור וירטואלי ולבצע שינוי בכל איזור הפנים, כמו הבהרה של מרקם העור, הלבנת שיניים וכן הלאה.

LG Optimus 3D
המכשיר הסלולארי הראשון בעולם עם חווית התלת מימד, מכשיר עוצמתי המשלב בין 2 מעבדים ו- 2 זיכרונות פנימיים, בעל יכולת צילום והצגת מולטימדיה בתלת-ממד ללא צורך במשקפיים, על גבי מסך איכותי בגודל 4.3 אינטש.

LG Optimus Black
מציג את המסך הסלולרי בעל הבהירות הטובה בעולם (700NIT ) המאפשר יכולת עבודה מלאה בשמש, דק וקל במיוחד ( 9.2 מ”מ ,109 גרם בלבד) ומציג טכנולוגיה פורצת דרך להעברת קבצים במהירות, באמצעות Wi Fi Direct.

SZ-30M של אולימפוס
המצלמה הראשונה בעולם המאפשרת צילום במקביל של וידיאו ב-Full HD וסטילס ב-16 מגה-פיקסל. המצלמה שייכת לקטגוריית סופר זום החדשה של אולימפוס המאופיינת במצלמות עם ביצועים מרשימים של SLR בגוף קומפקטי. ה- SZ-30M מגיעה עם זום X24 ועדשת 25-600 מ”מ, יש לה שני מנועים והיא המצלמה הראשונה בעולם המאפשרת multi-recording, כלומר, צילום וידיאו וסטילס במקביל, או צילום שני קטעי וידיאו בו זמני, כשאחד מהם בזווית רחבה והשני בקלוז-אפ, תאימות לטכנולוגיית Eye-Fi להעלאה ישירה של תכנים לאינטרנט, יכולות צילום בתלת מימד המאפשר צילום אותו האירוע או האובייקט משתי זוויות שונות, ועוד שורה ארוכה של איפיונים כמו Magic Filters ואיפיון Pet Detection

JVC GS-TD1 3D
מצלמת תלת מימד ראשונה בעולם, שמצלמת 3D ב- Full HD עם מעבד גרפי מהיר של JVC המריץ בו-זמנית שתי תמונות בהפרדה גבוהה ((Full HD.המצלמה משתמשת בשתי עדשות מצלמה ושני חיישני CMOS 3.32 מגה פיקסל – אחת לכל עדשה, ומצלמת תמונת תלת מימד בדיוק בצורה שהעין האנושית רואה אובייקטים במרחב. מעבד גרפי עוצמתי של JVC מעבד את שתי תמונות ה-Full HD לרזולוציה של 1920 x 1080i בתמונה המוצגת. המצלמה החדשה מאפשרת גם צילום במספר פורמטים אחרים הנפוצים כיום כגון AVCHD תלת מימד ו- AVCHD לצילום דו מימדי. למצלמה זום אופטי X10 (2D) ו-זום אופטי X5 בתלת מימד, מערכת ייצוב Optical Axis Automatic Stabilization System ויישום Automatic Parallax Adjustment להצגת תלת מימד אופטימלית, קישורית Bluetooth מאפשרת סנכרון מהיר מול כל המדיה בבית – מסמארטפון ועד מסכים. הסנכרון עם הסלולר מאפשר לסנכרן את התמונות מול Google Maps.

סוני אריקסון XPERIA NEO ו- XPERIA ARC
סמארטפונים אולטימטיביים וחדשים בסדרת Xperia של סוני אריקסון עם מערכת הפעלה אנדרואיד 2.3 Gingerbread) ) , עיצוב מרהיב דק במיוחד 8.7 מ”מ בלבד עם קימור ארגונומי, מסך 4.2 אינטש – Multi Touch, Reality Display המציג תמונות חדות, בהירות ומלאות חיים באמצעות טכנולוגיית Mobile BRAVIA® Engine, זאת לצד מצלמה עם חיישן Sony Exmor R™ for mobile –המאפשר צילום חד ובהיר בתנאי תאורה חלשים, חיבור HDMI – המאפשר חווית שיתוף. עם מכשירי סדרת ה-Xperia המשתמש תמיד בעניינים בזכות הממשק האינטואטיבי Timescape הכולל תמיכה נוחה ומהירה בפייסבוק ובטוויטר.

לנובו ThinkPad T420s
סדרת מחשבי ThinkPad T מייצגת את התכנון המושלם של מחשבים ניידים
המיועדים לעבודה אינטנסיבית על ידי: יעילות למשתמש בזכות מקלדת ועכבר איכותיים, שרידות גבוהה – חיזוקים בכל מבנה המחשב, חיבוריות מהירה – אפשרויות תקשורת רבות.
ThinkPad T420s בולט במאפיינים הבאים: הוא המחשב הנייד החזק ביותר במשקלו, מבוסס על מעבדי דור שני של טכנולוגית Intel Core i עד Core i7, מסך 14 אינטש רחב, תמיכה ברזולוצית HD+, משקל 1.7 ק”ג, כולל סוללת 6 תאים וכונן אופטי פנימי, יציאות USB 3.0/eSATA.

לנובו ThinkPad Edge E420s
סדרת ThinkPad Edge מהווה שילוב מושלם בין האיכות הגבוהה בעלת המוניטין הותיק של מותג ThinkPad וכן עיצוב מתקדם הייחודי לסדרה זו: שימוש בחומרים מתקדמים – שרידות גבוהה, עיצוב שובה עין ומקלדת ועכבר איכותיים הכוללים מקלדת אטומה לנוזלים. ניידי ThinkPad Edge E420s בולטים במאפיינים הבאים: המחשב נייד דק במיוחד ללא ויתור על ביצועים, מבוסס על מעבדי דור שני של טכנולוגית Intel Core i עד Core i5, מסך 14 אינטש רחב, תמיכה ברזולוצית HD, משקל 1.88 ק”ג
כולל סוללת 6 תאים וכונן אופטי פנימי.

Toshiba – WL700 – 3D המסך הראשון בעיצוב של מעצב עולמי
עוצב בשיתוף Jacob Jensen Design. המסך משלב אלמנטים עיצוביים של סטנד צף לתחושת ריחוף המסך, שילוב של מרכיבים יקרים: מתכת וזכוכית, מסך ללא מסגרת – יחידת זכוכית אחת וכפתורי מגע מוארים בעיצוב יוקרתי.

סמסונג Сentral Station -צגים ללא חוטים
מסך C27A75מסידרת Central Station, הראשון שישווק בישראל, הוא מסך 27 אינטש Full-HD, התומך בטכנולוגיית Ultra-Wide Band (UWB) המאפשרת תעבורת נתונים של עד 480 מ”ב לשניה. המסך מתקשר עם מודול UWB בממשק USB 3.0 וטווח הרחק מן המסך הוא עד 10 מטרים. תצוגת המסך היא 1920х1080 פיקסלים. המסך נושא את ממשקי D-Sub ו- HDMI, כמו כן מספר כניסות USB 2.0 ו- USB 3.0.
הודות ל MagicAngle תזכו לתמונה חדה מכל זווית בחדר.

סמסונג SA950מסך LED תלת מימדי מסדרה 9
צגי מחשב חדשים בעלי תאורת LED ובעיצוב פורץ דרך. הצגים החדישים מצטיינים בגוף דקיק במיוחד העשוי אלומיניום ותמיכה בתצוגת תלת מימד. במסכי סדרה 9 נעזרו בטכנולוגיית Ultra Clear Panel אשר יחד עם מעבד 3D HyperReal Enginמבטיחים תמונה בהירה, חדה ומדויקת גם ב- 2D וגם ב-D3. הודות לטכנולוגיית Magic Angleהמרחיבה משמעותית את זוויות הצפייה במסך, המשתמש יוכל להתבונן במסך מכל נקודה בחדר ולראות אותה תמונה ברורה וחדה. בסדרה 9 שני דגמים: עם או ללא ממיר טלוויזיה.

SONY BDP-S480 נגן בלו ריי תלת מימד
נגן בלו ריי תלת מימד הכולל דפדפן אינטרנט – אינטרנט וידאו, הזרמת וידאו (סטרימר( מכל מקור בבית, תמיכה ברוב קידודי הוידיאו לרבות mkv , נשלט על ידי טלפון חכם, לצד DLNA – שיתוף וקישוריות מושלמת עם כל המכשירים בחלל הבית.

AR.Drone- המסוק האלחוטי הראשון הנשלט באמצעות ה -iPhone ,iPod touch או iPad
באמצעות קישור Wi-Fi מובנה, ניתן לשלוט במסוק ה-Parrot AR.Dron ולהשתמש ב iPhone/iPod touch או ב iPad כשלט רחוק. בנוסף ניתן לשחק עם שחקנים נוספים דרך הרשת האלחוטית. המסוק מצוייד בשתי מצלמות וידאו המשדרות את התמונה ישירות למכשיר דרך הרשת האלחוטית, מצלמה קדמית ומצלמה תחתית המכוונת לכיוון הקרקע, לשליטה ותמונת משחק מלאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים