גרסה מסתורית ל-Xiaomi Mi Mix צצה ברשת עם Snapdragon 835

Mi MIX (תמונה: Xiaomi) Mi MIX (תמונה: Xiaomi)

אין זה חדש עבורנו לקבל בחסותם של מבחני הביצועים השונים מידע על סמארטפונים חדשים שנמצאים בפיתוח כבר זמן רב לפני עלייתם הרשמית על גבי מדפי החנויות. כעת, זוכה להופעת בכורה דרך מבחן הביצועים GeekBench סמארטפון אשר עליו ייתכן כי יצרנית הסמארטפונים הסינית שיאומי החלה לעבוד וזוכה לשם Xiaomi Mix Evo (או Mi Mix Evo).

על פי המידע שהותיר אחריו ה-Mi Mix Evo בשרתיו של מבחן הביצועים, ניתן לראות כי בליבו של המכשיר פועמת מערכת השבבים העוצמתית ביותר מבית קוואלקום, Snapdragon 835. זו, כידוע, כוללת 8 ליבות עיבוד מסוג Kryo 280 בתדר מקסימלי של 2.45GHz עבור 4 מהן ותדר של 1.9GHz עבור הנותרות, יחד עם מאיץ גרפי (GPU) מדגם Adreno 540.

עבור גרסת המכשיר שעברה במבחני הביצועים נראה כי משולב רכיב RAM בנפח סטנדרטי של 4GB בלבד, אך אם יהפוך המכשיר לרשמי אנו צפויים לראות עימו, בין היתר, גרסה בעלת 6GB RAM. נוסף על כך, חושף המבחן כי ה-Mi Mix Evo רץ על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0.1 מרשמלו בלבד, ללא סימן לאנדרואיד 7.0.

מפרט ה-Xiaomi Mi Mix Evo כפי שדלף (Geekbench)
מפרט ה-Xiaomi Mi Mix Evo כפי שדלף (Geekbench)

על ה-Mi Mix Evo (או Mix Evo) עשויה שיאומי להכריז כבר במהלך תערוכת הסלולר והמובייל השנתית והגדולה ביותר בעולם, MWC 2017. בין אם המכשיר הנ”ל יהפוך לרשמי ובין אם לא, אנו עשויים לראות במהלך התערוכה גם את סדרת Xiaomi Mi 6 הופכת לרשמית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים