הוגו בארה עוזב את שיאומי לטובת חטיבת המציאות המדומה של פייסבוק

מארק צוקרברג והוגו בארה במציאות מדומה (תמונה: מארק צוקרברג, פייסבוק) מארק צוקרברג והוגו בארה במציאות מדומה (תמונה: מארק צוקרברג, פייסבוק)

ימים בודדים לאחר שחשף הוגו בארה, ראש החטיבה הבינלאומית Xiaomi Global, כי יעזוב את תפקידו בחברה הסינית וישוב לסיליקון ואלי, מודיע זה על תפקידו החדש תחת חברת פייסבוק. את תפקידו הבכיר הבא בעולם הטכנולוגיה חשף בארה, כהרגלו, דרך פוסט ברשת החברתית פייסבוק, בה יחל את עבודתו כבר בחודשים הקרובים.

אני נרגש לחלוק [עמכם] את ההרפתקאה הבאה שלי בסיליקון ואלי – בחודשים הקרובים אצטרף לפייסבוק כסגן נשיא [בחטיבת] המציאות המדומה ואוביל את צוות [חברת] Oculus. (הוגו בארה, דרך פייסבוק)

מייסד ומנכ”ל פייסבוק, מארק צוקרברג, אישר את דבריו של בארה בפוסט משלו ושיתף תמונה של השניים במציאות מדומה (מופיעה בראש הכתבה):

הוגו [בארה] חולק עימי את האמונה כי מציאות מדומה ורבודה יהיו הפלטפורמות המשמעותיות הבאות בתחום המחשוב. הן יאפשרו לנו לחוות דברים חדשים לגמרי ולהיות יצירתיים יותר מאי פעם. הוגו [בארה] הולך לעזור לנו לבנות את העתיד הזה, ואני מצפה להצטרפותו לצוות. (מארק צוקרברג, דרך פייסבוק)

כחלק מתפקידו החדש בפייסבוק, יוביל בארה את צוות Oculus, יצרנית טכנולוגיית המציאות המדומה הזמינה דרך משקפי ה-Oculus Rift של Oculus VR ומשקפי ה-Gear VR של חברת סמסונג. את חברת Oculus VR רכשה הרשת החברתית פייסבוק במרץ 2014 בתמורה לסכום שהוערך אז בכ-2 מיליארד דולר. פרט לצוות Oculus, יוביל בארה צוותים נוספים העוסקים בפיתוח שירותים ומוצרים בתחומי המציאות המדומה והמציאות הרבודה בחברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים