דיווח: Moto G5 יגיע עם מסך Full HD בגודל 5 אינץ’ ושבב Snapdragon 430

ההזמנה של מוטורולה לאירוע ההכרזה ב-MWC מציגה טלפון על רקע ירוק

מוקדם יותר החודש הודיעה מוטורולה באופן רשמי כי תקיים אירוע הכרזה במסגרת תערוכת המובייל הגדולה ביותר בעולם, MWC 2017. באירוע זה, שיתרחש ב-26 בפברואר, צפויה החטיבה, שנמצאת בבעלות ענקית המחשוב הסינית לנובו, לחשוף את צמד מכשירי השוק הבינוני-נמוך Lenovo Moto G5 Plus ו-Moto G5. לאחר שמפרטו של הראשון מבין השניים כבר דלף אל הרשת, מוצא דרכו אלינו כעת מפרטו של אחיו הקטן, ה-Moto G5.

על פי הפרטים החדשים שדולפים לרשת, יציע המוטו G5 מפרט חלש משמעותית בהשוואה לאחיו הגדול, שבראשו תעמוד מערכת השבבים לשוק הנמוך Snapdragon 430. שבב זה, כידוע, כולל 8 ליבות עיבוד מדגם Cortex-A53 בתדר מקסימלי של 1.4GHz, בשילוב המאיץ הגרפי Adreno 505.

לצד מערכת השבבים נמצא זיכרון RAM בנפח 2GB, רכיב אחסון פנימי על סך 32 גיגה-בייט, סוללת 2,800mAh, מצלמת 13 מגה פיקסל ראשית ו-5 מגה פיקסל משנית ומסך בגודל 5 אינץ’ וברזולוציית Full HD. מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי המכשיר היא אנדרואיד 7.0 נוגט.

דגם ה-Moto G5 Plus, כפי שנחשף מוקדם יותר החודש, צפוי להביא עימו צג Full HD בגודל 5.5 אינץ’, מערכת על שבב מדגם Snapdragon 625, זיכרון RAM בסך 4GB, מצלמת 13 מגה פיקסל ראשית, 32GB אחסון, מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 ועוד. תג המחיר שיוצמד לדגם זה, כך על פי דיווח שפורסם לפני כשבועיים, יעמוד על 300 דולר (כ-1,140 שקלים).

הכרזת המכשירים צפויה להתרחש ב-26 בפברואר, יום ראשון, כ-24 שעות לקראת יריית הפתיחה של תערוכת MWC 2017.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים