הודלף: וואווי עשויה לחשוף בקרוב את ה-Honor 8 Lite

Honor 8 Lite (הדלפה)

לפני קרוב לחצי שנה, במהלך חודש יולי האחרון, חשפה ענקית הטלקום והמובייל הסינית, וואווי, סדרת מכשירי פרימיום חדשה למותג הונור בשם Honor 8. זו, תחילה, הכילה דגם יחיד בשם הונור 8, אם כי מאז חשיפתה הספיקה החברה לצרף אליה סמארטפון נוסף בשם Honor 8 Note, שהביא עימו צג ענק בגודל 6.6 אינץ’. וכעת, הדלפה חדשה שמוצאת דרכה אל הרשת חושפת כי בקרוב מאוד אנו עשויים לראות את הסדרה מתחדשת באח נוסף: Huawei Honor 8 Lite.

על פי המידע החדש, שמתפרסם במהלך היממה האחרונה, יציע ה-Honor 8 Lite קווי עיצוב כללים הדומים לאלו של שאר אחיו בסדרה, אם כי אחד מן הפיצ’רים המרכזיים ב-Honor 8 ייעדרו ממנו, וזהו מערך הצילום הכפול. במקומו, נמצא במכשיר חיישן צילום יחיד בגבו שיגיע לצד פלאש LED צמוד וחיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע שימוקם גם הוא בחלקו האחורי של הסמארטפון.

Honor 8 Lite (הדלפה)
Honor 8 Lite (הדלפה)

מתחת למכסה המנוע של ה-Honor 8 Lite אנו צפויים לראות את מערכת השבבים Kirin 655 בייצור וואווי, שמגיעה עם 8 ליבות עיבוד בתדר מקסימלי של 2.1GHz. לצד אלו נמצא זיכרון RAM בנפח 3 גיגה-בייט, רכיב אחסון פנימי בסך 16 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD, סוללה בלתי נתנת לשליפה בקיבולת 3,000mAh, וכמובן צג LCD ברזולוציית Full HD ובגודל 5.2 אינץ’. יש לציין כי מפרט המכשיר המודלף זהה באופן כמעט מוחלט לזה של ה-Huawei P8 Lite 2017, אשר הוכרז לפני כשבועיים.

הכרזת המכשיר צפויה להתרחש בסביבות חודש מרץ הקרוב. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים