Asus ZenFone 4 נחשף דרך מבחן ביצועים עם Snapdragon 820

לוגו ASUS

במהלך תערוכת CES 2017 שהתרחשה בחודש ינואר האחרון, הציגה ענקית המחשוב ויצרנית המובייל הטיוואנית, אסוס (ASUS), את סמארטפון הפרימיום הראשון בעולם שמגיע עם זיכורן RAM בנפח 8GB, והוא ה-ZenFone AR. כעת, נראה כי היצרנית מתכוננת לקראת חשיפתו של מכשיר פרימיום נוסף והסמארטפון הבא לסדרת הדגל שלה, הוא ה-Asus ZenFone 4, כאשר זה חולף לו בשרתיו של מבחן ביצועים וחושף את מפרטו הטכני.

את דרכו אלינו מצא הפעם הזנפון 4 דרך מבחן הביצועים הפופולרי GFXBench, שם עבר לפני זמן לא רב. על פי המידע שנקלט בשרתי המבחן, יציע המכשיר מפרט מעט יותר חלש מזה של דגם הזנפון AR, וכולל: מסך בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית Quad HD, מערכת על שבב מדגם Snapdragon 820 בעלת מעבד מרובע ליבות בתדר מירבי של 2.15GHz והמאיץ הגרפי Adreno 530, זיכרון RAM בנפח 6 גיגה-בייט וכן רכיב אחסון פנימי על סך 64 גיגה-בייט, אותם סביר כי יוכל המשתמש להרחיב באמצעות כרטיס MicroSD.

מלבד זאת, וכראוי למכשיר אותו הגדיר מנכ”ל החברה ככזה ה”מתמקד ביכולות צילום”, יגיע ה-ZenFone 4 עם מצלמה ראשית ברזולוציית 21 מגה פיקסל המציעה יכולות צילום וידאו ברזולוציה מקסימלית של 4K UHD. חיישן הצילום המשני של המכשיר שימוקם בחלקו הקדמי יגיע ברזולוציית 8 מגה פיקסל. מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי המכשיר, כך עולה מתוך מבחן הביצועים, היא אנדרואיד 7.0 נוגט.

מועד הכרזת המכשיר אינו ידוע בשלב זה, אם כי על פי דברי המנכ”ל יושק זה במהלך המחצית השניה ל-2017.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים