דיווח: iPhone 8 (או iPhone X) יגיע עם סורק קשתית

תמונת קונספט למכשיר ה-iPhone 8 עם מסך נטול שוליים (מקור: Handy) קרדיט תמונה: Handy Abovergleich [CC-by-sa 3.0]

במהלך המחצית השניה של 2017 צפויה אפל לחשוף את דור מכשירי הסמארטפון הבא מבית ייצורה, שיגיע בדמותן של שתי סדרות מכשירים שונות: סדרת iPhone 7S הכוללת את דגם 7S הסטנדרטי ודגם 7S Plus, שתגיע כממשיכת דרכה הישירה לסדרת iPhone 7; וסדרה נוספת שתכיל דגם פרימיום יחיד בשם iPhone 8 (או אולי iPhone X), בעודה פונה לשוק הגבוה.

כעת, כאשר נראה כי שיאם של הדיווחים בנושא זה עוד רחוק מלהגיע, מפרסם אתר DigiTimes הטיוואני דיווח חדש בו הוא מוסר כי דגם הפרימיום הבא של אפל, iPhone 8, יציע למשתמשיו סורק קשתית (Iris Scanner) לצורך זיהוי ביומטרי. לטענת האתר, תגיע פונקציה זו לצידם של מגוון נרחב של פיצ’רים נוספים, בהם נמצא יכולת טעינה אלחוטיות ייחודית במינה, צג OLED שעשוי אף להיות קמור ועוד.

דברים אלו עומדים בשורה אחת מול מספר מצומצם למדי של דיווחים מהשנה האחרונה שהציגו תמונה דומה וכן מול דבריו של אנליסט המובייל מינג-צ’י קאו, שטען בחודש ינואר האחרון כי אפל מפתחת מערכת זיהוי ביומטרי שבאפשרותה יהיה לסרוק את תווי הפנים של המשתמש באופן מוחלט ולא להסתפק בזיהוי ביומטרי של הקשתית בלבד.

מלבד המצויין מעלה, צפוי ה-iPhone 8/X להביא למשתמשיו מסך קצה אל קצה מסוג OLED בגודל 5.8 אינץ’ (מהם עשויים להיות פעילים רק 5.2 אינץ’), מעבד מסוג Apple A11 שיכולותיו אינן ידועות בשלב זה, רכיב אחסון בנפח מקסימלי של 256 גיגה-בייט וכן שלל שיפורים ושידרוגים נוספים שיתבטאו בשלל יכולות המכשיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים