דיווח: אייפון 8 יגיע עם מסך 5.2 אינץ’ ומימדים מצומצמים

תמונת קונספט למכשיר ה-iPhone 8 עם מסך נטול שוליים (מקור: Handy) קרדיט תמונה: Handy Abovergleich [CC-by-sa 3.0]

במהלך החודשים האחרונים החלה חרושת השמועות, ההדלפות והדיווחים אודות דור מכשירי האייפון הבא – iPhone 7S, iPhone 7S Plus ו-iPhone 8 (או iPhone X) להתגבר עוד ועוד. כעת מתפרסם דיווח חדש שטוען כי דגם הפרימיום מבין המכשירים הללו, iPhone 8, יציע למשתמשיו מימדים הזהים או דומים לאלו של מכשירי האייפון עם מסך 4.7 אינץ’  – זאת אף על פי שהוא משלב צג OLED בגודל 5.2 אינץ’. דברים אלו מגיעים מלא אחר מאשר אנליסט המובייל הבכיר ומי שסיפק לנו אינספור ידיעות בעניינה של אפל, הוא מינג-צ’י קאו.

עוד חושף האנליסט במסגרת הערכותיו כי אפל תצליח לדחוס בגופו של האייפון 8 סוללה בנפח דומה למדי לאלו של דגמי הפלוס של האייפון – 2,700mAh. לא מדובר בקיבולת מרשימה, אך בהתחשב בכך שחיי הסוללה של דגמי ה-iPhone 6/6S/7 Plus היו טובים למדי, ניתן להעריך כי כך יהיה גם עם אייפון 8. למעשה, נוכח השימוש בצג OLED, ייתכן כי חיי הסוללה אף יהיו טובים יותר.

בדיווח אחר שמתפרסם גם הוא באתר, נמסר כי עבור דור האייפונים הבא, עשויה אפל להשאיר מאחור את מתאם ה-Lightning ל-3.5 מ”מ שזכו משתמשי סדרת אייפון 7 לקבל נוכח היעדרו של שקע ה-3.5 מ”מ הפופולרי. עבור יכולות הטעינה האלחוטיות שצפויות להגיע לאייפון 8 מעיד הדיווח כי הענקית מקופרטינו תציע למשתמשיה את אביזר הטעינה (ייתכן משטח טעינה אלחוטי) לרכישה כאביזר נלווה למכשיר.

על סדרת האייפון 7S ואייפון 8 צפויה אפל להכריז במהלך המחצית השניה של השנה הנוכחית.  


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים