הוכרז: ViewSonic מציגה את ViewPad 7, טאבלט אנדרואיד 2.2 בגודל 7 אינץ’ (או טלפון עצום)

חברת ViewSonic, המוכרת בעיקר מתחום המסכים, מנסה להשיג מעט תשומת לב להשקותיה בתערוכת IFA 2010 (שתיפתח בעוד מספר ימים), עם הכרזה ראשונה – טאבלט ViewPad 7. החברה יודעת כי במהלך התערוכה (אחת מהגדולות בעולם) היא תיעלם בין היצרניות המובילות בתחום, כך שהסיכוי היחיד שלה בתור חברה חדשה בעסק ליצור ציפייה הוא לחשוף משהו לפני כל הבאלגן. האמת – היא בהחלט הצליחה למשוך את תשומת ליבנו עם הטאבלט הסקסי בתמונה למעלה.

ה-ViewSonic ViewPad 7 הינו טאבלט בגודל 7 אינץ’ עם מסך קפסיטיבי המריץ לראשונה את מערכת ההפעלה של גוגל – אנדרואיד 2.2 Froyo, יחד עם מפרט טכני די מרשים. בליבו של ה-ViewPad 7 מעבד במהירות 600Mhz (לא ברור למה לא 1Ghz), מסך ברזולוצייה של 800X480 (גם כאן ציפינו ליותר), WiFi, חריץ MicroSD ועוד. אולם החלק הטוב מגיע רק עכשיו – הטאבלט יתמקד ביכולות תקשורת הבאות לידי ביטוי במודם GSM בתיפקוד מלא לשיחות והעברת נתונים ב-3G, יחד עם מצלמת VGA קדמית לביצוע שיחות וידאו ומצלמת 3 מגה-פיקסל אחורית. החברה טוענת כי המכשיר יוכל לבצע את כל הפעולות הטלפוניות הרגילות – ככל הנראה שיחות, שיחות וידאו ושליחת הודעות – ומחירו הצפוי עומד על כ-$540.

טאבלט ה-ViewSonic ViewPad 7 יוצג לראשונה בתערוכת IFA 2010 שתחל במהלך סוף השבוע הקרוב. אנחנו בטוחים שעוד נשמע ממנו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים