הצצה ראשונה: Nokia 6 – האם זהו הסמארטפון שיחזיר את נוקיה למשחק?

Nokia 6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

לאחר למעלה משנתיים של הצהרות, שמועות והדלפות –  שבשיאם הכריזו החברה הפינית HMD Global ויצרנית הסלולר הוותיקה נוקיה על שיתוף פעולה חדש שמטרתו להביא לשוק המובייל המודרני סמארטפונים מבוססי אנדרואיד הנושאים את שם המותג המיתולוגי, חשפו צמד היצרניות במהלך חודש ינואר האחרון את פרי שיתוף הפעולה הראשון שלהן בדמותו של סמארטפון ה-Nokia 6. כעת, כחלק מהדוכן שהקימו שתי החברות במסגרת תערוכת MWC 2017, זכינו לשים את ידנו על המכשיר – וזו ההצצה הראשונה שלנו לנוקיה 6. 

כבר מהרגע הראשון בו אחזנו במכשיר, שהגיעו אלינו בגרסת אלומיניום, קיבלנו את אותה תחושת פרימיום שמתקבלת במקרים רבים אך ורק במכשירים הפונים לשוק הסמארטפונים הגבוה. עיצובו כולל מבנה אלומיניום מלא בעל קווים חדים ומסגרת מלבנית שנועדה לאפשר אחיזה נוחה יותר. עם זאת, נוכח מסך ה-5.5 אינץ’ שלו והעובדה ששוליו אינם דקיקים במיוחד, אחיזתו והשימוש בו ביד אחת בלבד עשויים להיות מאתגרים למדי.

Nokia 6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Nokia 6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

מתחת למכסה המנוע אמנם כולל המכשיר מפרט הפונה לשוק הבינוני-נמוך, ובראשו נמצאים מערכת השבבים Snapdragon 430 ו-4GB RAM, אך ממשק המשתמש של נוקיה – שלמעשה הינו ממשק אנדרואיד נקי למדי עם מספר שיפורים ושידרוגים, הינו מהיר וחלק למדי בשימוש בסיסי. כאשר נדרש המכשיר לבצע פעולות מעט יותר אינטנסיביות, כמו צילום תמונות או גלישה באינטרנט, מציג זה ביצועים צנועים ביותר.

Nokia 6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Nokia 6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים