טריילר חדש לשומרי הגלקסיה 2

תמונה באדיבות פורום פילם

אמש (ג’), בתכנית הערב של ג’ימי קימל (Jimmy Kimmel), פורסם טריילר חדש ל”שומרי הגלקסיה חלק 2” (Guardians of the Galaxy vol. 2). הטריילר עלה כיממה אחרי הטיזר שדיווח עליו, בו נראה דראקס (Drax) אוכל בפה פתוח ובקול רם, בזמן ששאר השומרים מסתכלים עליו בגועל.

הטריילר החדש מראה בעיקר וריאציות לקטעים שכבר ראינו, אך גם חושף כמה דברים חדשים. ראשית, אנו רואים שוב שבסרט הקרוב יונדו (Yondu), אותו משחק מייקל רוקר (Michael Rooker) ונבולה (Nebula), אותה משחקת קרן גילאן (Karen Gillan) יעבדו לצד שומרי הגלקסיה, כמו שכבר ידענו, אבל אנחנו רואים אותם גם נלחמים בשומרים. זה לא מפתיע, שכן היחסים עם יונדו היו מורכבים, ונבולה נסתה להרוג את השומרים בכלל ואת גמורה (Gamora) בפרט עוד בסרט הקודם. מעניין יהיה לראות מה יגרום להם להתאחד.

אנו רואים שוב גם את מנטיס (Mantis), אותה מגלמת פום קלמנטייף (Pom Klementief), מופיעה כאחת מהשומרים, אך איננו יודעים עליה כמעט דבר בשלב הזה. אנו גם רואים את אליזבת דביקי (Elizabeth Debicki) בתפקיד איישה (Ayesha) המוזהבת, ישות לא לחלוטין ברורה שעשויה להיות קשורה לכמה דמויות שונות מהקומיקס, שמודיעה לשומרים שהיא וכוחותיה מגיעים אל הגלקסיה כדי לטהר אותה מרגשות כמו קנאה, חמדנות וכדומה. נדמה שממנה יצטרכו השומרים להציל את הגלקסיה הפעם.

בסוף הטריילר קורט ראסל (Kurt Russel) מופיע לראשונה. ידענו כבר שהוא משחק את אגו (Ego), שאמור להיות כוכב לכת תבוני. מה שלא ידענו, זה שהוא, לפחות לפי דבריו, גם אבא של סטאר לורד (Star Lord).

“שומרי הגלקסיה חלק 2” יעלה למסכים ב-4 במאי, ויענה על כל השאלות שממשיכות לעלות מהטריילרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים