דיווח: חידוש לסרטי המטריקס בדרך

מתוך "המטריקס" (תמונה באדיבות Warner Bros) מתוך “המטריקס” (תמונה באדיבות Warner Bros)

מקורות באולפני האחים וורנר הודיעו אתמול (ג’) ל-Hollywood Reporter שחידוש לסרטי המטריקס נשקל ברצינות. הפרטים כרגע מעטים מאד, כך שקשה לומר אם מדובר ברימייק של הסרט הראשון או בסוג של המשכון, אך זק פן (Zak Penn), תסריטאי עם רקע בסרטי גיבורי-על רבים, צפוי לכתוב את הדראפט הראשון של התסריט.

סרטי המטריקס מספרים שהעולם שלנו הוא למעשה הדמיה ממוחשבת אליה אנחנו מחוברים, בזמן שהגופים המורדמים שלנו מזינים מכונות שאנחנו בנינו ושמרדו נגדינו. בסרט המקורי כיכבו קיאנו ריבס (Keanu Reeves), לורנס פישבורן (Laurence Fishburne), קארי-אן מוס (Carrie-Anne Moss) והוגו וויבינג (Hugo Weaving). הוא נכתב ובוים על ידי האחיות וושובסקי (Wachowski).

עמדת האחיות ווצ’ובסקי לגבי הסרט עוד לא ידועה. ידוע שג’ואל סילבר (Joel Silver), מפיק הסרטים, פנה לוורנר בעבר כדי להמשיך את הסדרה, אך שמועות אומרות שבוורנר העדיפו לא לעבוד איתו יותר על הפרויקט, הן מכיוון שהוא לא עמד בתקציבים והן מכיוון שהוא לא הסתדר עם הוושובסקיות. כך או כך, הזכויות למותג שייכות לוורנר באופן בלעדי.

במהלך צילומי “ג’ון וויק 2” (John Wick 2) קיאנו ריבס אמר שהוא מוכן לחזור לעוד סרט מטריקס, אבל רק בתנאי שהוושובסקיות יכתבו ויביימו אותו. “…זה יהיה מוזר, אבל למה לא?” הוא הוסיף. וורנר יעדיפו כנראה לקחת כוכבים גדולים ממנו היום, וגם מהוושובסקיות, אבל מעריצי הסרטים ירצו שהסרט לפחות יקבל את ברכתן. כרגע שוקלים את מייקל בי ג’ורדן (Michael B. Jordan) מ”קריד” (Creed) לתפקיד הראשי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים