סמארטפון Meizu Pro 7 עשוי להגיע עם שבב Snapdragon 835

לוגו חברת מייזו

אחת ממכשירי הדגל הבאים מבית יצרנית הסמארטפונים הסינית מייזו, שייתכן כי יתברר כדגם ה-Meizu Pro 7, יגיע לצרכנים עם מערכת השבבים העוצמתית והמתקדמת ביותר מבית קוואלקום, היא ה-Snapdragon 835, כך על פי שמועה שמקורה, כמובן, בסין.

על פי פרטי השמועה, קוואלקום ומייזו ישרו את ההדורים ביניהן לאחר מריבות בין השתיים בנושאי פטנטים, ובעתיד הקרוב ייתכן כי אף נראה שיתוף פעולה נרחב בין החברות שיכלול שימוש בשבב Snapdragon 835, אשר מציע 8 ליבות עיבוד מסוג Kryo 280 בתדר מקסימלי של 2.45GHz, עבור מכשיר דגל של מייזו. מלבד פלטפורמת העיבוד העוצמתית, נראה בספינת הדגל מייזו פרו 7 גם יכולות צילום משופרות הכוללות מערך צילום כפול בעל שני חיישנים נפרדים, אשר הפרטים אודותם אינם ידועים.

הצצה לאחור

אין זו הפעם הראשונה שמידע אודות ה-Pro 7 צץ ברשת, שכן במהלך השנה שעברה זכינו לראות לא מעט דיווחים ושמועות בעניינו, אלו העידו על כך שהמכשיר יגיע עם מסך קמור ונטול שוליים, עיצוב פרימיום ייחודי המשלב מצלמת סלפי נשלפת וכן מפרט מן השורה הראשונה. עם זאת, נראה כי פיתוח המכשיר טרם הסתיים וכלל הפרטים הנוגעים אליו עשויים להשתנות לחלוטין.

נוסף על כך, תומך בעניין שיתוף הפעולה בין מייזו לבין קוואלקום דיווח שפורסם בחודש דצמבר של השנה שעברה והביא עימו את מפת הדרכים של היצרנית הסינית ל-2017. על פי זו, לא רק ה-Meizu Pro 7 יהיה סמארטפון בעל שבב עיבוד מבית קוואלקום, אלא גם מכשיר נוסף שיושק מאוחר יותר השנה עם ה-Snapdragon 626.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים