סוני הכריזה על סרט לדמות ונום, מנבלי ספיידרמן

Venom

סוני (Sony) הכריזה היום (ו’) שסרט חדש המתמקד בדמותו של ונום (Venom), אחד הנבלים המרכזיים של ספיידרמן, צפוי לצאת לקראת סוף 2018. הסרט צפוי לעלות למסכים ב-5 באוקטובר של שנה הבאה, קצת יותר משנה אחרי “ספיידר-מן: השיבה הביתה” (Spider-Man: Homecoming), שיצא ביולי 2017.

ונום הוא אחד הנבלים האיקוניים והמוכרים ביותר של איש העכביש. זהו איחוד בין אדי ברוק (Eddie Brock), אחד מיריביו של פיטר פארקר (Peter Parker) מחייו מחוץ להיותו גיבור על, לבין הסימביוט (Symbiot), ישות טפילית מהחלל שמעניקה לברוק כוחות על משלו, שניזונה מהשנאה שלו לפיטר פארקר ולספיידר-מן.

הסרט יתמקד ב”ונום” בעצמו. כיוון ש”ונום” הופיע כבר לא פעם בחוברות הקומיקס יותר כאנטי-גיבור מאשר נבל, זה לא חריג. עוד לא ידוע מי צפוי לשחק את אדי ברוק, או אם בכלל ברוק יהיה ונום ולא מישהו אחר, אך סקוט רוזנבר (Scott Rosenberg) שכתב את “קון אייר” והחידוש ל”ג’ומאנג’י” וג’ף פינקנר (Jeff Pinkner) שכתב פרקים ל”פרינג'” ואת העיבוד הקולנועי ל”מגדל האפל” של סטיבן קינג עובדים כבר על התסריט.

אין זו הפעם הראשונה בה סוני שוקלת סרט המתמקד בנבלים של ספיידרמן. כבר אחרי “ספיידר-מן 3” מ-2007, בו ונום הופיע לראשונה על המסך הגדול, עלו רעיונות להקדיש לו סרט משלו, ולצד “ספיידר-מן המופלא 3” אמור היה לצאת סרט נפרד לקבוצת הנבלים שלו, Sinister Six, עם ונום ביניהם. אך “ספיידר-מן המופלא 3” לא יצא לפועל, ואיתו שקעו גם התכניות לסרט הנבלים. אולי עכשיו, עם הפופולאריות של טום הולנד (Tom Holland) בתור איש העכביש החדש, סרט כזה יהיה יותר ריאלי. האם גם ונום יעשה בשיתוף פעולה עם מארוול (Marvel), כחלק מהיקום הקולנועי? עוד לא ידוע בשלב זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים