הוכרז: StarCraft: Remastered – חידוש למשחק האסטרטגיה הנוסטלגי

בליזארד הכריזה על חידוש למשחק StarCraft המקורי בשם StarCraft: Remastered. מדובר במתיחת פנים למשחק הוותיק, שכוללת שדרוג גרפי ותמיכה במחשבים מודרניים, לצד שיפורים אחרים. StarCraft, אחד ממשחקי האסטרטגיה הפופולאריים אי פעם, יצא ב-1998 והפך ללהיט בקרב שחקנים תחרותיים ברחבי העולם.

הגרסה המחודשת תכלול את כל התוכן של StarCraft הראשון וההרחבה Brood War. החידוש יציע מתיחת פנים מבחינת הגרפיקה, שכעת תתמוך ברזולוציות גבוהות כמו Ultra HD (כלומר 4K) ובמסכים רחבים, ציורים חדשים למשימות לשחקן יחיד, שמירות בענן, קישוריות מלאה לשרתי המשחק של בליזארד ותמיכה בשפות חדשות. עם זאת, מבהירים בבליזארד, המשחקיות נותרה ללא כל שינוי.

מסך רחב, רזולוציה גבוהה

“בעוד שהשיפורים הללו יביאו את StarCraft לתקופה המודרנית, המשחקיות והאיזון נשמרו באופן מדויק,” נמסר מבליזארד אודות החידוש. על החברה לנקוט משנה זהירות, שכן במדינות מסוימות StarCraft הראשון עדיין פופולארי מאוד, וקיימות סביבו קהילות ותחרויות רבות. בליזארד לא תרצה לפגוע באיזון המשחק ולגרום לשחקנים לוותר על החידוש המתוכנן.

“StarCraft הוא הזיקוק הטהור של ה-DNA של בליזארד, […] והוא חלק משמעותי מעולם המשחקים התחרותיים וה-eSports כמעט עשרים שנים,” אמר מארק מורהיים (Mike Morhaime) מנכ”ל החברה. “אנו עושים מודרניזציה לגרפיקה ולאודיו במשחק, ולתמיכה ברשת, כדי להבטיח שהשחקנים יוכלו להנות מ-StarCraft עוד עשרים שנים נוספות ומעבר לכך.”

StarCraft: Remastered צפוי לצאת למערכות Windows ומק בקיץ הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים