HTC מציגה את סרטון התדמית של HTC Sensation; החודש בחנויות

חודש ימים לאחר ההכרזה על ספינת הדגל של החברה לשנת 2011, מציגה HTC את סרטון התדמית של Sensation שצפוי להגיע לחנויות ממש בקרוב. מדובר במכשיר כפול הליבה הראשון של היצרנית הטיוואנית ובנוסף הוא מכיל מסך Super-LCD עשוי זכוכית קשיחה וחסינת שריטות בגודל 4.3 אינץ’ ברזולוציית qHD; מצלמת 8 מגה-פיקסל; צילום וידאו ב-1080p; מחבר microUSB MHL (המאפשר הזרמת תכני HD); קישוריות DLNA ועוד.

כמנהגה של החברה, גם הפעם הועלה סרטון תדמית הנושא את הכותרת “A Closer Look” לעמוד היוטיוב של HTC, ממש רגע לפני ההשקה. בסרטון מדגישה HTC מספר תכונות מרשימות של המכשיר כדוגמת מהירות התגובה של המצלמה שתאפשר לכידה של עשרות תמונות בכמה שניות, יכולות המולטימדיה הבלתי מוגבלות של המכשיר, כולל השימוש בתקן ה-Hi-Fi לאודיו וכמובן – ממשק Sense בגרסה 3, אחד הממשקים המרהיבים ביותר שנראו עד כה במכשירים ניידים.

לנו זה לגמרי עשה חשק, מה איתכם?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים