הוכרז: Alcatel Flash – סמארטפון עם 4 מצלמות

Alcatel Flash (מקור: אלקטל) Alcatel Flash (מקור: אלקטל)

בשקט מופתי וללא כל אירוע הכרזה או במה בתערוכת מובייל מרכזית, יצרנית הסמארטפונים אלקטל חושפת סמארטפון חדש וייחודי במינו שעונה לשם Alcatel Flash ומציע למשתמשיו פיצ’ר מפתיע ביותר – 4 מצלמות שונות. 

כפי שודאי הבנתם, יכולות הצילום של המכשיר הינן לב ליבו. מתוך 4 המצלמות משלבת אלקטל 2 חיישני צילום בגבו עבור מערך הצילום הראשי, כאשר אלו יגיעו ברזולוציית 13 מגה פיקסל כל אחד (שני החיישנים מדגם IMX258 של סוני) – האחד מצלם בצבע (RGB) ואילו השני הינו חיישן מונוכרום. יכולות הצילום של מערך זה כוללות מפתח צמצם של f/2.0 עבור כל אחד מהחיישנים, פלאש LED כפול בשתי טמפרטורות צבע, מנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF), מייצב תמונה אופטי (OIS) וצילום וידאו ברזולוציית 4K UHD.

Alcatel Flash (מקור: אלקטל)
Alcatel Flash (מקור: אלקטל)

מערך הצילום המשני של הסמארטפונים, שנמצא בחלקם הקדמי, מציע גם הוא שני חיישנים שונים, אלא שהפעם יגיעו אלו ברזולוציית 8 ו-5 מגה פיקסל. גם מערך זה יצוייד בפלאש LED על מנת לספק איכות תמונה גבוהה גם בתנאי תאורה לקויים. ראוי לציין כי אף שמדובר בסמארטפון הראשון להגיע עם 4 מצלמות המחולקות ל-2 מערכי צילום שונים, על פי השמועות והדיווחים האחרונים מתכננת LG לבצע מהלך דומה עם פאבלט הדגל הבא בייצורה, LG V30.

שאר המפרט של המכשיר כולל: מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD, מערכת שבבים מדגם Helio X20 הכוללת 10 ליבות עיבוד, סוללה בלתי נתנת לשליפה בקיבולת 3,100mAh, קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש שנמצא בגבו, רכיב אחסון בסך 32 גיגה-בייט הניתן להרחבה, 3GB RAM ומחבר טעינה/העברת נתונים מדגם USB Type-C.

Alcatel Flash (מקור: אלקטל)
Alcatel Flash (מקור: אלקטל)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים