המפרט הטכני של Xiaomi Mi Max 2 נחשף דרך מבחן ביצועים

Xiaomi Mi Max (צילום: גאדג'טי) Xiaomi Mi Max (צילום: גאדג’טי)

הסמארטפון גדול המימדים הבא לסדרת ה-Mi Max מבית שיאומי (Xiaomi) עשוי להיחשף בקרוב, בחלוף שנה להשקתו של הדגם הראשון בסדרה בחודש מאי 2016. פרטים אודות ה-Mi Max 2 החלו לצוץ עוד בפברואר, אך כעת נחשפים חלקים רבים ממפרטו הטכני של המכשיר דרך מבחן הביצועים GFXbench, המאשר חלק מהפרטים שהופיעו עד כה דרך שמועות.

אחד הפרטים החשובים שצצים במבחן הביצועים הוא נוכחותה של מערכת ההפעלה Android 7.1.1 Nougat. הופעתה כאן עשויה להעיד על כך שבשיאומי מתכוננים להשקת הגרסה המותאמת של מערכת ההפעלה MIUI 9 על גבי ה-Mi Max 2, אם כי זו עשויה להיחשף עוד לפני המכשיר. מערכת ההפעלה הבאה של שיאומי תתבסס על גרסת אנדרואיד נוגט וצפויה להיחשף ברבעון השני או השלישי של השנה, מה שמעיד על חשיפתו הקרובה של הפאבלט החדש גם כן.

צג ה-Mi Max 2 ישמור על גודלו ב-6.4 אינץ’ על פי מבחן הביצועים וימשיך לעשות שימוש בתצוגת ה-Full HD 1080P בפריסה של 1080×1920 פיקסלים, כפי שהיה בדגם הראשון בסדרה. לצד זאת, תשלב שיאומי במכשיר מערכת שבבים חדשה מבית קוואלקום, לה 8 ליבות Cortex-A53 בתדר מירבי של 2.2GHz. דיווחים קודמים העידו על שילובה של ה-Snapdragon 660, פלטפורמה עליה טרם הכריזה קוואלקום, ב-Mi Max 2, אך נתוני המעבד המופיעים במבחן הביצועים לצד המאיץ הגרפי Adreno 506, רומזים כי מדובר דווקא ב-Snapdragon 626.

מפרט טכני של Xiaomi Mi Max 2 כפי שנחשף במבחן הביצועים GFXBench
מפרט טכני של Xiaomi Mi Max 2 כפי שנחשף במבחן הביצועים GFXBench

נתונים נוספים אודות ה-Xiaomi Mi Max 2 חושפים מצלמה ראשית בעלת חיישן 12 מגה-פיקסל עם תמיכה בצילום וידאו ב-UHD 4K, זיהוי פנים ופוקוס אוטומטי. בעוד מדובר בירידה בכמות הפיקסלים שמציעה מצלמת המכשיר, ייתכן כי נזכה לראות בדגם ה-Mi Max הבא שני חיישני צילום, בהם תומכת פלטפורמת ה-Snapdragon 626. מצלמת הסלפי במכשיר תסתפק בחיישן 5 מגה-פיקסל, בדומה לדגם הראשון בסדרה.

בצ הזיכרון נוכל כנראה למצוא רכיב 4GB RAM, בעוד האחסון המוצע עשוי להגיע עד 128 גיגה-בייט. מתוך נוכחותה של פלטפורמת העיבוד מבית קוואלקום ניתן ללמוד גם על האפשרות לתמיכה בטעינה מהירה בטכנולוגיית Quick Charge 3.0, אם כי קיבולת הסוללה לא ידועה בשלב זה. בדגם ה-Mi Max הראשון הופיעה סוללת ענק בקיבולת 4,850mAh, כך שאנו מצפים לראות סוללה בקיבולת גבוהה בדגם השני בסדרה זו גם כן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים