דדפול 2 מקבל תאריך יציאה ביוני 2018, יחד עם שני סרטי אקס-מן וארבעה סרטי אווטאר

דדפול בטיזר לדדפול 2 קרדיט תמונה: Ryan Reynolds / FOX via YouTube

חברת אולפני פוקס המאה ה-20 פרסמה את תאריכי יציאת הסרטים שלה לשנת 2018. בין הסרטים ישנם לא פחות משלושה ביקום האקס-מן.

סרט האקס-מן הבולט ביותר, וכנראה אחד מסרטי גיבורי-העל המצופה ביותר בשנה הבאה, הוא דדפול 2 (Deadpool 2). הסרט בכיכובו של ראיין ריינולדס (Ryan Reynolds) צפוי לעלות למסכים בארה”ב ב-1 ביוני 2018. מוטאנטים נוספים שישחקו לצד ריינולדס הם זאזי ביטס (Zazie Beetz) בתפקיד דומינו וג’וש ברולין (Josh Brolin) בתפקיד קייבל, שני מוטאנטים שמופיעים לצד שכיר-החרב החצוף לעתים קרובות גם על עמודי הקומיקס.

כמו כן, ב-13 באפריל של אותה שנה צפוי לצאת הסרט “מוטאנטים חדשים” (New Mutants), המבויים על ידי ג’וש בון (Josh Boone), ויספר את סיפורה של קבוצת מוטאנטים צעירים. ב-2 בנובמבר צפוי לצאת Dark Phoenix, סרט שיספר שוב את הקונפליקט הפנימי של המוטאנטית ג’ין גריי עם הישות הקוסמית המכונה “הפיניקס”. את גריי שוב תגלם סופי טרנר (Sophie Turner) מ”משחקי הכס“, והסרט יהיה המשך ישיר ל”אקס-מן: אפוקליפסה” (X-Men: Apocalypse).

ג'ין גריי (מתוך "אקס מן: אפוקליפסה")
ג’ין גריי (מתוך “אקס מן: אפוקליפסה”)

אמנם ראינו כבר את סיפור הפניקס בסרט האקס-מן השלישי, אך סרט זה מזמן הוגדר על ידי בראין סינגר (Bryan Singer), האחראי על הסדרה, כלא רשמי, כנראה מכיוון שסינגר לא השתתף בפרויקט, ורוב המעריצים התאכזבו מהסרט. את הסרט החדש סינגר לא יביים. המועמד הראשי לבימוי Dark Phoenix הוא המפיק והתסריטאי סיימון קינברג (Simon Kinberg), שכתב את רוב הסדרה, אך זה עדיין לא ודאי.

בנוסף, לאחר זמן רב בו תוכננו ארבעה סרטי המשך ל”אווטאר” (Avatar) של ג’יימס קמרון (James Cameron), הם קיבלו תאריכי יציאה רשמיים: 18 בדצמבר 2020, 17 בדצמבר 2021, 20 בדצמבר 2024 ו-19 בדצמבר 2025. קמרון צפוי לביים את הסרטים, ולדבריו כל אחד מהסרטים יעמוד בפני עצמו, אך יחד כל החמישה יצרו סאגה שלמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים