הוכרז: Meizu E2 – עם עיצוב מעודכן ומצלמה ראשית בעלת 4 נורות LED

Meizu E2 Meizu E2

יצרנית הטלפונים הסינית, מייזו, ממשיכה בפיתוחם וייצורים של סדרות סמארטפונים חדשות וותיקות הפונות ברובן לשוק הבינוני או הנמוך, וחושפת זה עתה את סמארטפון שוק הביניים החדש Meizu E2. המכשיר החדש כולל מפרט טכני מוכר לצד מבנה מתכת בעל קווי עיצוב מעודכנים.

המייזו E2 עשוי מיריעת מתכת יחידה המשתלטת על חלקו האחורי וכן על מסגרתו. בגב המכשיר נמצא מערך צילום בעיצוב חדש עבור מייזו, כאשר בניגוד לדגמי עבר של היצרנית ימוקם זה בצידו השמאלי העליון של גב הסמארטפון. לצד החיישן הראשי נמצא 4 נורות פלאש LED הממוקמות על גבי פס האנטנה העליון, ופס אנטנה נוסף ונקי ימוקם בחלקו התחתון.

Meizu E2
Meizu E2

את מרבית הכפתורים הפיזיים של המכשיר – כיבוי/נעילה ו-2 כפתורים לויסות הווליום, ממקמת היצרנית על גבי הדופן הימנית. בדופן התחתונה של המייזו E2 נמצא את הרמקול הראשי, מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג Micro-USB וכן שקע 3.5 מ”מ עבור חיבור אוזניות. כפתור נוסף ואחרון ימוקם בחלקו הקדמי של המכשיר, מעט מתחת לצג ה-5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, ויהיה זה כפתור הבית שמשלב קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש.

מתחת למכסה המנוע של ה-Meizu E2 נמצא מפרט הפונה לשוק הביניים וכולל: מערכת על שבב מסוג Helio P20 בייצור מדיה טק, הכוללת 8 ליבות Cortex-A53, רכיב אחסון בסך 32 או 64 גיגה-בייט המצוות ל-3 או 4 גיגה-בייט, בהתאמה, וסוללה בלתי ניתנת לשליפה בקיבולת 3,400mAh התומכת בטעינה מהירה. עבור יכולות הצילום שלו, כולל המכשיר חיישן ראשי ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0, מנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי ופלאש LED בעל ארבע נורות בשתי טמפרטורות צבע. בזירת הסלפי נמצא מצלמה קדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל.

Meizu E2
Meizu E2

המכשיר, שמימדיו נמדדים ב-153.7 מ”מ אורך, 75.7 מ”מ רוחב, 7.5 מ”מ עובי ומשקל של 155 גרם, מגיע עם מערכת ההפעלה Flyme 6.0. את ה-Meizu E2 תציע היצרנית לרכישה במחיר של 1,299 יואן סיני (כ-700 שקלים) עבור הגרסה הבסיסית שמציעה 3GB RAM ו-32GB אחסון, ועבור 1,599 יואן (כ-860 שקלים על פי שער ההמרה הנוכחי) יזכו המשתמשים לקבל 4GB RAM ו-64GB אחסון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים