תמונה שהודלפה מ-Assassin’s Creed Origins חושפת את מצרים העתיקה

התמונה שהודלפה. אססינס קריד מגיע למצרים העתיקה

הפרטים על המשחק הבא בסדרת Assassin’s Creed עדיין מעטים, אולם תמונה מהמשחק כבר הגיעה לרשת. מספר מקורות אמינים דיווחו כי התמונה אותנטית ולא מדובר בזיוף, ועל כן ניתן לנתח את התמונה ולהסיק ממנה לגבי המשחק המצופה. חברת יוביסופט המפתחת ומפיצה את המשחק עדיין לא חשפה אותו באופן רשמי.

התמונה הגיע ממשתמש באתר Reddit בשם shoutouttoashraf. לפי השערות הגולשים באתר, המשתמש היה לא אחר מאשר אשרף אסמעיל (Ashraf Ismail), עובד בחברת יוביסופט שהיה מעורב בעבר בפיתוח Assassin’s Creed 4: Black Flag. אשרף עובד כעת על פרויקט לא-מוכרז ביוביסופט מונטראול. התמונה שפורסמה מציגה דמות עוטה שריון על גבי כלי שיט, שברשותה חץ וקשת.

שמות המשתתפים במשימה מאשש כי מצרים העתיקה תופיע במשחק

התמונה מאשרת כי שימוש בכלי שיט יחזור לסדרה. בנוסף, התמונה חושפת משימה בשם “התנקשות בקרוקודיל” (Assassinate the Crocodile), שבה על השחקן לעקוב אחרי דמות בשם  שאדיה (“Shadya”) לביתה של דמות אחרת בשם “חנוט” (Khenut). חנות היתה מלכת מצרים, כך שניתן סוף סוף לאשר כי המשחק מתרחש במצרים העתיקה, כפי שנטען באתר Kotaku בעבר.

הפרויקט עדיין לא הורכז, אולם את שם המשחק אנו כבר יודעים מהדלפה נוספת משבוע שעבר. בדיווח של האתר WWG, נטען כי השם של המשחק הבא בסדרה הוא Assassin’s Creed: Origins – וגם טענה זו זכתה לגיבוי של מספר מקורות אמינים, שאת זהותם וידאו העיתונאים באתר EuroGamer. עוד דווח כי Assassin’s Creed: Origins יתרחש לפני המשחקים האחרים בסדרה (פריקוול), וכי הוא יגיע למחשב האישי, ה-PlayStation 4 וה-Xbox One עוד השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים