ממשיכים לנטוש: עוד 3,000 מנויי טלוויזיה עזבו את הוט

לוגו חברת HOT

ההכנסות של הוט (HOT) ברבעון הראשון עלו ב-4% ל-1.04 מיליארד שקלים. ברבעון זה חל קיטון ניכר בהוצאות הפחת. בשנה שעברה פירקה החברה אתרי תשתית תקשורת סלולרית עקב המעבר לרשת משותפת עם פרטנר. השנה לא נאלצה הוט לרשום הורדת ערך עבור אנטנות, מה שדחף את הרווח התפעולי מ-49 מיליון שקלים בשנה שעברה ל-118 מיליון שקלים ברבעון האחרון, עלייה של 141%.

בתחרות הגוברת של שוק הטלוויזיה, בו נטפליקס וסלקום TV צוברות מומנטום, איבדה הוט עוד 3,000 לקוחות שמנויים על שירותי טלוויזיה בלבד. גם 1,000 מנויי חבילת “טריפל פליי” נטשו את החברה. ההכנסה הממוצעת מכל לקוח נותרה על רמה של 233 ש”ח בחודש.

הוט מובייל

חברת הסלולר של הוט ממשיכה לגייס מנויים בקצב וברבעון הראשון הצטרפו עוד 39 אלף לקוחות. עכשיו בסיס הלקוחות שלה עומד על 1.486 מיליון מנויים. ההכנסה הממוצעת מכל לקוח עלתה בשקל אחד ל-51 ש”ח בחודש. מנגד, שיעור הנטישה במונחים שנתיים עלה מ-35% ל-37%.

בשורה התחתונה עברה הוט מהפסד של 26 מיליון ש”ח לרווח של 35 מיליון ש”ח. נראה שאחרי שנה די קשה מצליחה הוט לעצור במידה מסוימת את הרעת מצבה בשוק. עם זאת, כשנטפליקס תשיק תמיכה מלאה בעברית ופרטנר תשיק שירות טלוויזיה משלה ממש בקרוב, יתכן שנראה שינוי מהותי רציני יותר בשוק הטלוויזיה הישראלי.

השוואת מפרטים