הוכרזו: Huawei Nova 2 ו-Nova 2 Plus – עם מצלמת סלפי של 20 מגה פיקסל ועיצוב חדש

Huawei Nova 2 Plus Huawei Nova 2 Plus

חברת וואווי הכריזה על צמד מכשירי הפרימיום לשוק הבינוני Huawei Nova 2 ו-Nova 2 Plus, המהווים עדכון משמעותי לסדרת מכשירי שוק הביניים הצעירה Nova, שנחשפה לראשונה בספטמבר של השנה שעברה.

צמד הסמארטפונים החדשים לסדרה מציגים קווי עיצוב מעודכנים השונים באופן מהותי מאלו שהופיעו בדור הקודם, כאשר גב המתכת עם רצועת הזכוכית שהכרנו עד כה הוחלף במבנה מתכת מלא ומעוגל. גב המתכת של ה-Nova 2 ו-Nova 2 Plus מתעגל ישירות אל זכוכית ההגנה שמכסה את חלקם הקדמי, ופסי האנטנה שלו יפרשו על גבי הדפנות העליונות והתחתונות של השניים.

מצידם הימני של צמד המכשירים, שמציעים עיצוב זהה לחלוטין, נמצא את כפתורי ויסות הווליום וכפתור הנעילה/כיבוי, בעוד מגירת כרטיס הסים תמוקם בצד הנגדי. בגבם של הנובה 2 ונובה 2 פלוס נמצא, לראשונה בסדרה הצעירה, מערך צילום כפול בעל שני חיישנים ברזולוציית 12 ו-8 מגה פיקסל, עם מנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי, מייצב תמונה אופטי (OIS), פלאש LED כפול ומפתח צמצם f/1.8. מילימטרים מתחת לאלו נמצא קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע שישמש גם ככפתור נוסף לביצוע שלל פעולות מוגדרות בממשק המכשיר.

Huawei Nova 2 ו-Nova 2 Plus
Huawei Nova 2 ו-Nova 2 Plus

העובדה שמדובר בסמארטפונים הפונים לשוק הביניים אינה מפריעה לוואווי לשלב ב-Nova 2 ו-Nova 2 Plus מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 20 מגה פיקסל, זאת בהשוואה לחיישן ברזולוציית 8 מגה פיקסל שמגיע במכשירי הדגל וואוי P10 ו-P10 פלוס.

שני המכשירים חולקים אלמנטים רבים זה עם זה לא רק בנוגע לעיצובם ויכולות הצילום שלהם, אלא גם בכל הנוגע למפרטם הטכני. מתחת למכסה המנוע של השניים שוכנת מערכת שבבים חדשה מבית וואווי בשם Kirin 659, שכוללת 8 ליבות Cortex-A53 בתדר מקסימלי של 2.36GHz יחד עם המאיץ הגרפי Mali-T830. עוד יכילו השניים זיכרון פעולה (RAM) בסך 4GB ושבב אודיו  Hi-Fi ייעודי מדגם AK4376A.

ההבדלים בין צמד הסמארטפונים החדשים של וואווי מגיעים  במספר אלמנטים מרכזיים. ה-Huawei Nova 2 יציע למשתמשיו מסך צנוע בגודל 5 אינץ’ וברזולוציית Full HD 1080P, רכיב אחסון בנפח 64 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה וסוללת 2,950mAh שתטען דרך מחבר USB Type-C. מימדי המכשיר: 142.2 מ”מ אורך, 68.9 מ”מ רוחב ו-6.9 מ”מ עובי.

Huawei Nova 2
Huawei Nova 2

ה-Huawei Nova 2 Plus, מנגד, מגיע עם מסך גדול יותר בגודל של 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD, ומציע רכיב אחסון בקיבולת כפולה של 128 גיגה-בייט, גם כאן עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD. על מפרטו הטכני תנצח סוללת 3,340mAh. מימדיו: 153.9 מ”מ אורך, 74.9 מ”מ רוחב ו-6.9 מ”מ עובי.

על ה-Nova 2 ו-Nova 2 Plus, שיגיעו בצבעים ירוק, ורוד, כחול, שחור וזהב, תרוץ מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 נוגט לצד ממשק המשתמש EMUI 5.1. מחירם לצרכן בסין יעמוד על 2,499 יואן סיני (כ-1,310 שקלים) עבור ה-Huawei Nova 2 ו-2,899 יואן (כ-1,520 שקלים) עבור ה-Huaewi Nova 2 Plus. מכירתם תחל ב-16 ביוני בסין, וניתן להעריך כי בשלב זה או אחר יגיעו השניים גם אלינו בייבוא רשמי של אלפא טלקום מקבוצת אלקטרה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים